ОРГАНИЗАЦИЯ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ В БОЛГАРИИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
В статье показана организация подготовки будущих учителей в Болгарии, согласно последним изменениям в законодательстве. Дана общая обязательная структура организации учебного плана. Показаны идеи реализация данной схемы и конкретные примеры дисциплин из плана специальности «Информационные технологии, информатика и математика» Шуменского университета.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Наредба № 12 от 1 септември 2016 г. За статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти, в сила от 27.09.2016 г., издадена от Министерството на образованието и науката
Наредба за държавните изисквания за придобиване на професионална квалификация «учител», Обн. - ДВ, бр. 89 от 11.11.2016 г., в сила от учебната 2017/2018година, Приета с ПМС № 289 от 07.11.2016 г
Павлова Н., Обучението по математика и информационни технологии в контекста на интеграцията и работа в билингвална среда, ГГодишник на Шуменски университет «Епископ Константин Преславски» Факултет по математика и информатика, том ХIX С, 2018, с. 101-115
Павлова Н., Харизанов, Кр., Технологии за описание на урок в обучението по математика, информатика и информационни технологии, УИ «Епископ Константин Преславски», Шумен, 2019
План за действие по изпълнение на националната стратегия за образователна интеграция на деца и ученици от етническите малцинства (2015-2020г.), http://mon.bg/upload/6533/action_plan_obrazovatelna_integracia_2015.pdf
Славова С., Станков Д., Специальность “Математика и информатика” в контексте государственного стандарта, Дидактика математики: проблеми і дослідження. Донецк, 2004. Вип. 22
Тонов И,, Гъров К., Върбанова М., Гълъбова Д., Павлова Н., Гюдженов, И., 125 години подготовка на учители по математика в България. Математика и математическо образование. София, 2015. С. 101–118
Harizanov Kr.V. Interactive approaches for education through web-based methodological platform. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 3: Фізика і математика у вищій і середній школі. 2017. Вип. 18. С. 210-216. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2017_18_35