ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Статтю присвячено аналізу особливостей неперервної професійної освіти вчителів англійської мови в Україні. На основі системного підходу виокремлено властивості системи професійної підготовки вчителів англійської мови. Проаналізовано зміст основних законодавчих та нормативних документів, які регулюють питання неперервної професійної освіти вчителів, і зокрема вчителів англійської мови. Виокремлено основні характеристики неперервної освіти вчителів англійської мови з огляду на зв'язок української системи освіти з Болонським процесом та поступове входження до європейського освітнього простору. Здійснено огляд новітніх програм і теоретико-методичних підходів до підготовки майбутніх учителів англійської мови в педагогічних ЗВО та їхньої післядипломної освіти.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Шандрук С. Професійна підготовка вчителів іноземних мов: реформування педагогічної освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2017. Вип. 23. Частина 2. С. 292–298.
Зубко А. Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів: монографія. Херсон: Айлант, 2006. 124 с.
Державна національна програма «Освіта»: Україна ХХI століття. Київ: Райдуга, 1994. 62 с.
Про вищу освіту. Закон України від 01.07.2014 року № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Андрущенко В., Бондар В. Модернізація педагогічної освіти відповідно до викликів ХХІ століття. Педагогічний дискурс. 2010. Вип. 7. С. 13–17.
Концепція мовної освіти в Україні. URL: http:// osvita.ua/doc/files/news/132/13252/Concept_L_education.doc
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. URL: http://www.president.gov.ua/ru/documents/15828.html
Безлюдна В. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (1948–2016 рр.): теорія і практика: монографія. Умань: Сочинський [вид.], 2017. 342 с.
Training Begins for new Generation School Teachers. URL: http://www.britishcouncil.org.ua/year–of–english/updates/blog/ Training–Begins–for–New–Generation–School–Teachers
Примакова В. Післядипломна освіта вчителів початкових класів у структурі неперервної освіти України. Молодий учений. 2016. №2 (29). С. 329–332.
Концепція розвитку післядипломної освіти в Україні. Матеріали Всеукраїнського з’їзду працівників освіти (секція «Післядипломна освіта»). Київ: ЦІППО, 2001. С. 4.
Положення про післядипломну освіту в Україні: Проект. Київ: Друкар, 1997. С. 2.