КОУЧИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті на основі аналізу наукової літератури та практичної діяльності обґрунтовано особливості впровадження коучингових технологій у процесі професійного становлення майбутнього викладача вищої школи та розвитку його професіоналізму.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Соціолого-педагогічний словник / За ред. В.В. Радула. Київ: Екс.Об, 2004. 304 с.
Маркова А.К. Психология профессионализма. М.: Знание, 1996. 308 с.
Семиченко В.А. Психология личности. Київ: Видавець Ешке О.М., 2001. 427 с.
Митина Л.М. Психология профессионального развития. М., 1998. 200 с.
Майлз Д. Эффективный коучинг. Уроки коуча коучей. М.: Из-во «Добрая книга», 2013. 288 с.
Борова Т.А. Теоретичні засади адаптивного управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу: монографія. Харків: СМІТ, 2011. 381 с.
Голіяд І, Чернова Т. Філософія педагогічного коучингу. Молодь і ринок, 2016. № 3(134) березень. С. 106–112.
Романова С.М. Коучінг як нова технологія в професійній освіті. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. 2010. Вип. 3. С. 83–86.
Парслоу Э., Рэй М. Коучинг в обучении: практические методы и техники. СПб.: Питер, 2003. 204 с.
Федірчик Т.Д. Розвиток професіоналізму викладача як фактор управління якістю вищої освіти. URL: http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/journals/2009/NiO_3
Шевчук С.П. Коучинг як метод навчання студентів у контексті реформування вищої освіти України. Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Серія: Педагогіка. 2016. Т. 269. Вип. 257. С. 62–65. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2016_269_257_13.
Краснощок І.П. Індивідуальна освітня траєкторія студента: теоретичні аспекти організації. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2018. №60. Т. 1. С. 101–107. URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2018/60/part_1/21.pdf.
Деркач А., Зазыкин В. Акмеология: Учебное пособие .СПб.: Питер, 2003. 256 с.
Gallwey T. The Inner Game of Golf. Random House Trade Paperbacks. Reprint edition. 2009. 288 р