ЯКІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ВИМІРІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Авторами розкрито сутність поняття «якість професійної підготовки», проаналізовано показники якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, з’ясовано сучасний стан готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі. У статті подано результати анкетного дослідження, що свідчать про необхідність підвищення рівня якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Джуринський П. Б. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної професійної діяльності : дис. д-ра пед. наук. Одеса, 2013. 559 с.
Дручик В.Д. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі: дис. ... канд пед. наук. Київ, 2017. – 172 с.
Іваній І. В. Здоров’язбережувальна компетентність і професійна культура фахівця з фізичного виховання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. 2016. Вип. 136. С. 89-92.
Ткаченко В. В. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних тенологій у дитячих оздоровчих таборах. Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки. 2016. No 12. С. 108-112.
Peterson F., Cooper R. Laird J. Enhancing teacher health literacy in school health promotion: a vision for the new millennium. The Journal of school health. 2001. No 71(4). Р. 44.
Sliepcevich E. M. School health education: Appraisal of a conceptual approach to curriculum development. Journal of School Health. 2001. Vol. 71 (8). P. 17-21.
Бєлікова І. В. Структура якocтi професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. 2014. Вип. 1. С. 54-56.
Фурса О. Якість професійної підготовки фахівців із дизайну як запорука успішної модернізації дизайн-освіти. Нова педагогічна думка. 2013. No 2. С. 133-137.
Кубанов Р. А. Удосконалення якості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах кредитно-модульної системи навчання. Педагогіка вищої та середньої школи. 2014. Вип. 42. С. 187-192.
Михацька А. В. Якість професійної підготовки фахівців як головна вимога ринку праці. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2012. No 22(3). С. 36-42.