СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті здійснено аналіз поняття компетентність, представлена структура професійної компетентності майбутнього вчителя технологій. Розглянуто значення та особливості процесу формування професійних компетенцій (ключових та спеціальних) в сучасних умовах реформування освітньої галузі та з урахуванням європейського досвіду підготовки фахівців. Наведено основні педагогічні технології, що сприяють розвитку професійної компетентності майбутніх вчителів технологій.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Нова українська школа: концептуальні засади реформування загальної школи. URL:http://mon.gov.ua/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8%202016/08/17/mon.pdf (дата звернення 28.03.2019)
European Union. Key Competencies for Life learning. Recommendation of the European Parliament and to the Council of 18 December 2006 (2006/962/EC). Official Journal of the European Union. 2006. 30 December. – P. I.394/10 – I.394/18.
European Commission. Common European Principles for Teacher Competencies and Qualifications.–Brussels: European Commission, 2005.
URL: http://www.pef.uni-lj.si/bologna/dokumenti/eu-common-principles.pdf (дата звернення 28.03.2019)
Концепція розвитку педагогічної освіти.
URL:https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/5b7/bb2/dcc/5b7bb2dcc424a809787929.pdf (дата звернення 28.03.2019)
Пометун О.І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи. Київ, 2004. C.15–24.
Авраменко О.Б. Компетентнісний підхід при вивченні технічних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2015. Вип. 51. C. 3–8.
Hevko I. Мethodological approaches to the study of professionalism teacher. Basic Trends in Public Sector: Мonograph. The Academy of Management and Administration in Opole. Opоle, 2016. Р. 88–98.
Куцак Л.В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій засобами мережевих комунікацій: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. Вінниця, 2015. 20 c.
Куцак Л.В. Особливості формування професійної компетентності майбутніх вчителів трудового навчання в умовах професійної підготовки. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. Харків, 2010. Вип.26(30). С.153-161.
Гевко І.В. Розробка концепції дослідження формування основ професіоналізму майбутніх вчителів технологій. Science Rise. Pedagogical Education. 2017. №8(16). С.24–29.
URL: http://journals.uran.ua/sr_edu/article/view/109092/104333 (дата звернення 28.03.2019)