ПРОБЛЕМА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розкриваються основні умови соціалізації дітей з обмеженими функціональними можливостями. Розглядаються основні підходи до вирішення проблем дітей з обмеженими можливостями. Автор розглядає низку проблем з якими стикається сім’я при появі дитини з вадами розвитку.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Капська А.Й. Соціальна робота: деякі аспекти роботи з дітьми та молоддю. Київ.: УДЦССМ, 2001. 220 с.
Никитина Н.И. Методика и технология работы социального педагога: учеб. пособие для студентов. Москва.: Гуманитарный Центр. ВЛАДОС, 2005. 399 с.
Соціальна робота в Україні/ під ред. Звєрєвої У.Д., Лактінової Г.М. К., 2004. – 296 с
Соціальна робота: технологічний аспект/ Під ред. Капської А.Й. – Київ., 2004. 317 с.
Томчук М.І., Комар Т.О. Особливості виховання студентів з особливими потребами Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. 2001. Вип. 31. С. 198-205.