BADANIE TYPOLOGII WIZERUNKU (IMIDŻU): DOŚWIADCZENIE, REALIA, PERSPEKTYWY
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Artykuł podejmuje aktualną na dzień dzisiejszy problematykę: budowanie pozytywnego wizerunku, jako elementu osobistego, czy też zawodowego. Rozbudowa w Ukrainie całościowego systemu i ukierunkowanie państwa na demokratyczne zasady w oświacie, biznesie, chęci młodego pokolenia być konkurencyjnym na rynku pracy – motywuje do wyuczenia światowego doświadczenia w kierunku budowania wizerunku, wypracowania własnych teoretycznych i praktycznych nowinek. Dlatego właśnie ukazana problematyka jest aktualną, a artykuł na czasie.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Sampson E. The Image factor. London, 1994. 384p.
Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение. СПб, 2000. 224 с.
Рынтовт Ю. FriendHouse. URL: http://www.djournal.com.ua/?p=2246 (дата звернення: 14.02.2019).
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХАЗ). URL: https://ukroboronprom.com.ua/uk/media/harkivske-derzhavne-aviatsijne-vyrobnyche-pidpryyemstvo-ukroboronpromu-reanimovano.html (дата звернення: 13.02.2019).
Lippman W. Public Opinion. N.Y., 1950.
Евро-2012 изменил имидж Украины и сделал страну интересной для туристов: URL: https://sevastopol.su/news/evro-2012-izmenil-imidzh-ukrainy-i-sdelal-stranu-interesnoy-dlya-turistov-snn (дата звернення: 31.01.2019).
Харківська гімназія № 6 «Маріїнська гімназія». URL: http://gymnasium6.edu.kh.ua/storya/gimnaziya_sjogodni (дата звернення: 15.02.2019).
Лицом к лицу: формирование международного имиджа Н.С. Хрущева в средствах массовой информации. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/litsom-k-litsu-formirovanie-mezhdunarodnogo-imidzha-n-s-hruscheva-v-sredstvah-massovoy-informatsii (дата звернення: 15.02.2019).
Харизма – внутрішній двигун успіху. URL: http://telopa.com.ua/haryzma-vnutrishnij-dvygun-uspihu/ (дата звернення: 14.02.2019).
История успеха. «Железная леди» Маргарет Тэтчер. URL: https://domashniy.ru/psihologiya/istoriya_uspeha__margaret_tetcher_rozhdennaya_rabotat/ (дата звернення: 15.02.2019).
Ісаченко В.В. Формування професійно-педагогічного іміджу майбутніх викладачів вищої школи: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Одеса, 2004. 146 с.