ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПІДХОДІВ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто основні завдання та пріоритети розвитку вищої освіти на сучасному етапі розвитку та обґрунтовано необхідність використання маркетингових підходів в управлінні діяльністю закладів вищої освіти (ЗВО). Проаналізовано основні засоби маркетингових комунікацій ЗВО та визначено пріоритети використання виставкових заходів, що забезпечує можливість особистого контакту із майбутніми споживачами освітніх послуг.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Вища освіта України і Болонський процес / За ред. В.Г. Кременя. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2007. 384 с.
Котлер Ф., Келлер К. Маркетинг: Менеджмент. Санкт-Петербург: Питер: Мир книг, 2012. 479 с.
Красовська О.Ю. Моделі маркетингу послуг в системі управління сервісни-ми організаціями. Європейський вектор економічного розвитку. 2009. Вип. 1(6). С. 52–58.
Крахмальова Н. А., Крахмальова Т. А. Маркетинг в ефективному управлінні діяльністю вищих навчальних закладів України. Ефективна економіка. 2014. №5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3013.
Ніколаєнко С.М. Освіта в інноваційному поступі суспільства. Київ: Знання, 2006. 208 с.
Романовський О.О. Феномен підприємництва в університетах світу: моно-графія. Вінниця: Нова Книга, 2012. 504 с.
Ткачук С.В., Стахурська С.А., Стахурський В.О. Маркетинг освітніх послуг: проблеми та перспективи. Наукові праці Національного університету хар-чових технологій. Київ: НУХТ. 2018. Т. 24. № 1. С. 37–47.