ПЕРСПЕКТИВИ ОНОВЛЕННЯ ВИВЧЕННЯ УЧНЯМИ ЗМІСТУ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ НА ЕТНОКУЛЬТУРНОМУ ПІДҐРУНТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті робиться акцент на тому, що одним з найважливіших векторів розвитку сучасної освіти є оновлення вивчення змісту іноземних мов за допомогою впровадження нових прогресивних методів навчання в сучасній школі. Також враховуються застосування етнокультурного знання як засобу навчання на уроках німецької мови в школах України в сучасних реаліях.
Особлива увага приділяється створенню спеціального комплексу нових способів діяльності у змісті іншомовної (німецької) освіти, який вимагає реалізації уже в близькій перспективі та є актуальним
Крім цього, провідним аспектам наукового дискурсу в наш час в контексті використання етнознань в освіті у вимірах входження України в загальноєвропейський освітній простір має надзвичайно велике значення. Воно інтегрує процеси, які не можна об’єднати в межах класичної освіти.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Білас Л. М. Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л. М. Білас; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с.
Долінська К. Формування етнокомунікативної компетентності студентів у соціокультурному аспекті становлення мовної особистості. Рідне слово в етнокультурному вимірі: зб. наук. праць / Дрогобицький державний педагогічний університ імені Івана Франка. – Дрогобич: Посвіт, 2013. – 560 с.
Кучерявий О. Г. Стратегія розвитку педагогічної освіти в Україні: концептуальні положення коса О. Г. Кучерявий; за наук. ред. член-кор. НАПН України Л. Б. Лук’янової; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України – Київ: ТОВ «ДКС-Центр», 2016. – 44 с.
Лозко Г. Етнологія України. Філософсько-теоретичні та етнорелігієзнавчі аспекти. – К.: Артек, 2001. – 304с
Маєвська Л. М. Етнокультурне виховання. Нормативно-правове забезпечення: Міжнародний та вітчизняний рівень (Методичні рекомендації до курсу ″Основи етнокультурного виховання″) ― Житомир: ЖДУ, 2007. ― 302 с.
Степико М. Буття етносу: витоки, сучасність, перспективи (філософсько-методологічний аналіз). – К.: Товариство ″Знання″, КОО, 1998. – 251с.