РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Марія Володимирівна АДОБОВСЬКА
Валентина Іванівна ТРИГУБ

Анотація

У статті розкривається ідея компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя географії в період педагогічної практики. Педагогічна практика, що має комплексний характер, створює умови для мобілізації отриманих в університеті знань і умінь. Її результати залежать від розуміння цілей і завдань практики, активності студента, вміння правильно об'єднати різні напрями педагогічної діяльності в єдиному навчально-виховному процесі, вести науково-дослідну роботу професійно-педагогічного характеру. Окреслено шляхи вдосконалення педагогічної практики в контексті формування методичної компетентності майбутніх учителів географії.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
АДОБОВСЬКА, М. В., & ТРИГУБ, В. І. (2019). РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3284
Розділ
Статті
Біографії авторів

Марія Володимирівна АДОБОВСЬКА, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

старший викладач кафедри географії України, ґрунтознавства і земельного кадастру

Валентина Іванівна ТРИГУБ, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

кандидат географічних наук, доцент кафедри географії України, ґрунтознавства і земельного кадастру

Посилання

Криловець М.Г. Система методичної підготовки майбутніх учителів географії: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02. Київ, 2009. 40 с.

Педагогічна практика: навчально-методичний посібник / уклад.: В.В. Макарчук, А.В. Добридень. 2-е вид., випр., доп. Умань: Жовтий О.О., 2015. 158 с.

Столяренко О.В., Столяренко О.В. Моделювання педагогічної діяльності у підготовці фахівця: навчально-методичний посібник. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2015. 196 с.

Ушинский К.Д. Собр. соч. М.-Л., 1950. Т. 10. 669 с.

Кіт Г.Г. Педагогічна практика в системі ступеневої підготовки вчителя початкових класів: навч.-метод. посібник для студентів педагогічних закладів освіти (спеціальність: початкове навчання). Вінниця, 2007. 222 с.