ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ НА ПРОФЕСІЮ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Уточнено поняття текстотворчої компетентності у контексті підготовки вчителів початкової школи; визначено лінгвостилістичні засади формування текстотворчої компетентності; виокремлено новітні технології вдосконалення текстотворчої компетентності майбутнього вчителя.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Концепція Нової української школи. М-во освіти і науки України. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/Новини/2018/12/12/11/20-11-2018rekviz.pdf
Проект концепції STEM-освіти в Україні. М-во освіти і науки України. URL: http://mk-kor.at.ua/STEM/STEM_2017.pdf.
Професійний стандарт на професію «Вчитель початкової школи». URL: https://www.auc.org.ua/sites/default/files/sectors/u-137/standart_uchytelya_pochatkovoyi_shkoly.pdf.
Голуб Н.Б. Особливості текстотворчої діяльності учнів 5–7 класів в умовах компетентнісного навчання української мови. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 2013. Вип. 20. С. 72–76.
Жигаліна О.О. Блог як гіпержанр інтернеткомунікації. Психолінгвістика. 2009. Вип. 4. С. 210–216.
Чемеркін С.Г. Українська мова в Інтернеті: позамовні та внутрішньо- структурні процеси: монографія. Київ, 2009. 240 с.
Шарко В. Модернізація системи навчання учнів STEM-дисциплін як методична проблема. Наукові записки Херсонського державного уеіверситету. Сер. Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2016. № 10. Т. 3. С. 160–165.
Henderson C., Connolly M., Dolan E.L., Finkelstein N., Franklin S., Malcom S., Rasmussen C., Redd K. and John K.St. (2017). Towards the STEM DBER Alliance: why we need a discipline-based STEM education research community. International Journal of STEM Education. Available on-line at https://doi.org/10.1186/s40594-017-0076-1.
Baker C.K. and Galanti T.M. (2017). Integrating STEM in elementary classrooms using model-eliciting activities: responsive professional development for mathematics coaches and teachers. International Journal of STEM Education. Available on-line at https://doi.org/10.1186/s40594-017-0066-3.