ПРОФЕСІЙНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ХОРЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олександр Сергійович СКРИПНИК

Анотація

У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури автор доводить, що підготовка педагогів-хореографів до професійної діяльності повинна здійснюватися на основі компетентнісного підходу на основі тісної взаємодії змісту дисциплін педагогічного та професійних циклів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
СКРИПНИК, О. С. (2019). ПРОФЕСІЙНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ХОРЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3294
Розділ
Статті
Біографія автора

Олександр Сергійович СКРИПНИК, Льотна академія Національного авіаційного університету

аспірант кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук

Посилання

Абдуллина О.А. Общепедагогическая підготовка учителя в системе вісшего предагогического образования: учебное пособие. М.: Просвещение, 1984. 208 с.

Палилей А.В., Бондаренко А.А. Процесс формирования профессиональной готовности педагога-хореографа к управлению детским хлореографическим колективом. Кемерово, 2016. С. 210–216.

Громов Ю. Работа педагога-балетмейстера в детском хореографическом коллективе: учебное пособие. СПб, 2006. 543 с.

Богачева Ю.В. Формирование профессиональной готовности к практической деятельности педагогв-хореографов в вузах культуры и искусств: автореф. дис. … кан. пед. наук: 13.00.08. М.: МГУКИ, 2007. 32 с.

Цыпин Г.М. Сценическое волнение и другие аспекты психологи исполнительской деятельности: учебное пособие. М.: Музыка, 2010. 128 с.

Сивоконь Ю., Босий В. Формування професійної спрямованості особистості майбутнього викладача хореографії. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. С. 151–154.