ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ МЕДІА-ОСВІТНІХ УМІНЬ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування медіа-освітніх умінь майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки. Визначено систему педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування медіа-освітніх умінь. Розкрито зміст кожної педагогічної умови, висвітлено погляди науковців щодо важливості формування медіа-компетентності. Зазначено, що наявність обґрунтованих педагогічних умов у ЗВО сприятиме підвищенню рівня медіа-компетентності, формуванню критичного мислення майбутніх учителів початкових класів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Змановская Н. В. Формирование медиа-образованности будущих учителей: дис. на соискание ученой степени к. пед. наук: спец. 13.00.01 Общая педагогика, история педагогики и образования. Иркутск, 2004. 152 с.
Дяченко Н. О. Організаційно-педагогічні умови формування вмінь розв’язувати педагогічні задачі у майбутніх викладачів педагогіки в умовах магістерської підготовки. [Електронний ресурс]. URL: https://nadiadyachenko.wordpress.com/2013/10/02/. (дата звернення: 06.02.2019).
Федоров О.Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретического и производственного обучения / О. Ф. Федорова. – М.: Высшая школа, 1970. – 301 с.
Биктагиров К. Л. Дидактические условия обучения татарскому языку: автореф. дис. на соискание научн. степени канд. пед. наук: 13.00.01 Общая педагогика и история педагогики; Казанский госуниверситет. Казань, 1973. 37 с.
Манько В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін. Соціалізація особистості: зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова. – К.: Логос, 2000. – Вип. 2. – С. 153–161.
Жилавская И. В. Медиаобразование молодежной аудитории. Томск: ТИИТ, 2009. 322 с.
Дем’янчук О., Саварин П. Медіа-грамотність та медіа-компетентність викладачів як основа підготовки фахівців технічного профілю. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Педагогічні науки», 2014. № 8 (285). С. 19−23.