ВИКОРИСТАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ З НЕОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Олександрівна ЧУВАСОВА

Анотація

Освіта, як сфера підготовки висококваліфікованих майбутніх учителів хімії та біології, поступово змінює орієнтацію від передачі постійно накопиченої інформації на освоєння способів і засобів інтелектуально-комунікативних компетентностей. Водночас головним стає не обсяг знань, а вміння самостійно розпорядитися своїми знаннями й застосовувати їх у практичній діяльності. Трансляційні технології освіти й навчання поступово змінюються на більш складні розумово діяльнісні. Кардинальна зміна цілей освіти призводить до визначення принципу безперервності освіти, забезпеченню прав людини на постійне формування інтелектуально-комунікативних компетентностей.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЧУВАСОВА, Н. О. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ З НЕОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3300
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Олександрівна ЧУВАСОВА, Криворізький державний педагогічний університет

доктор педагогічних наук, старший викладач кафедри хімії та методики її навчання

Посилання

Сериков В.В. Личностно ориентированное образование: поиск новой парадигмы. М.: Знание, 1998. 182с.

Полякова Г. Психологічний довідник вчителя. Київ: Шк.світ,2008.128с.

Брунер Дж. Психология познания. М.: Прогресс, 1977. 412 с.

Богоявленская Д.Б. Интеллектуальная активность как проблема творчества. Ростов-на-Дону: Изд-во Ростовского гос. ун-та, 1983. 176 с.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: учеб. пособ. М.: Народное образование,1998. 256с.

Холодная М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования. Томск: Изд-во Томск, ун-та, 1997. 392 с.

Ушинский К.Д. Избранные педагогические сочинения: В 6 т. М.: Педагогика, 1990. –Т. 3. 236с.

Новиков Д.А.Статистические методы в педагогических исследованиях (типовые случаи). М.: МЗ-Пресс, 2004. 67 с.

Гальперин П.Я. Методы обучения и умственное развитие ребенка. М.: Изд-во МГУ, 1985. 45с.

Талызина Н.Ф. Управление процессом усвоения знаний. М.: Изд-во МГУ, 1984. 344с.