ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПІДЛІТКІВ З ОСОБЛИВИМ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статі визначені перспективні напрями психолого-педагогічного супроводу підлітків з особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивної освіти, розглянуто значення основних методів у розв’язанні завдань розвитку і соціалізації кожної дитини у відповідності з її психофізіологічними особливостями.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Алехина С.В., Семаго М.М. Создание и апроба-ция модели психолого-педагогического сопро-вождения инклюзивной практики. Москва: МГППУ, 2012. 156 с.
Колупаєва А., Савчук Л. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчан-ня. Київ: Науковий світ, 2010. 196 с.
Овчаренко І.В. Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзи-вному класі. Таврійський вісник освіти. 2017. №1(57).
С. 249-254.
Психологічний супровід інклюзивної освіти: методичні рекомендації / авт. кол. за заг. ред. А.Г.Обухівська. Київ: УНМЦ практичної психо-логії і соціальної роботи, 2017. 92 с.
Попелюшко Р.П. Психолого-педагогічний су-провід дітей з особливими потребами в інклю-зивному навчанні. Збірник наукових праць Хме-льницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2014. №1(9). С.109-113.
Про освіту: Закон України від 05.09.2017 р. №2145-VII. Відомості Верховної Ради. 2017.
№38-39. Ст. 380.
Про затвердження примірного положення про команду псиного-педагогічного супроводу ді-тей з особливими освітніми потребами в за-кладах загальної та дошкільної освіти: затв. наказом МОН від 08.07.2018 р. № 609. URL: https://zakon.rada. gov.ua/rada/show/v0609729-18.
Про реабілітацію осіб з інвалідністю: Закон України від 19.12.2017 р. №2249-VIII/ URL: h-ttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2961-15.
Турубарова А.В. Соціально-психологічні про-блеми соціалізації підлітків із особливими освітніми потребами. Науковий вісник херсон-ського державного університету. 2014. Ви-пуск2. Том 2. С.77-81.