КОМПОНЕНТ «РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ» ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Схарактеризовано один із компонентів дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту – компонент «Ресурсно-орієнтоване навчання» та його складники: мета, зміст, форми, методи, засоби навчання та додаткові навчальні ресурси. З’ясовано, що формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту слід розглядати як процес, спрямований на використання усіх ресурсів, якими володіє сучасний університет, а також на розвиток його інформаційно-освітнього середовища.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Ануфрієв М. І., Бандурка О. М., Ярмиш О. Н. (1999). Вищий заклад освіти МВС України : на-ук.-практ. посіб. Харків. 369 с.
Білецька Г. А. (2012). Сучасні інформаційні освітні середовища та їх застосування у профе-сійній екологічній освіті. Педагогіка формуван-ня творчої особистості у вищій і загальноосві-тній школах: зб. наук. праць. Запоріжжя. Вип. 22 (75).
С. 74–81.
Кононец Н. В. (2016). Дидактичні основи ре-сурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу студентів аграрних ко-леджів. Дис. … д-а пед. наук. Полтава. 473 с.
Кононец Н. В. (2013). Проблемы освоения ре-сурсно-ориентированного обучения студентов в аграрных колледжах и пути их разрешения. Оралдын гылым жаршысы. Уральск. №7(55). С. 5–15.
Макарова М. В. (2012). Вплив електронних ін-формаційних ресурсів на якість підготовки фахівців у системі кооперативної освіти. URL: http://www.ukrcoop-journal.com.ua/num/makarova.htm
Москалик Г. (2013). Поняття, природа і джере-ла формування інформаційно-комунікаційного середовища. Гілея: науковий вісник. № 77.
С. 149–153.
Нестуля С. І., Нестуля О. О., Карманенко В. В. (2017). Основи лідерства : практикум (індивіду-альні практичні та творчі завдання); вид. 5-е, перероб. та допов. Полтава : ПУЕТ. 124 с.
Нестуля С.І., Нестуля О.О. (2009). Основи лідер-ства : навчальний посібник. Полтава: РВВ ПУСК. 126 с.
Спільна історія. Діалог культур: навчальний посібник. (2013). Львів: ЗУКЦ. 256 с.
Трубицына Е. В. (2009). Два подхода к опреде-лению информационно-образовательной сре-ды. Применение информационно-комуникацонных технологий в образовании: VI Всероссийская научно-практическая конферен-ція. URL: http://іtо.edu.ru/2009/ МагіуЕ1/І/-0-13.html.
Шахіна І. Ю. (2013). До питання про інформа-ційне освітнє середовище навчального закла-ду. URL: http://ito.vspu.net/nd_robota/statti/2013/Shahina_Do%20putannja.htm
Яшанов С. М. (2009). Теоретико-методичні основи побудови мережевого інформаційно на-вчального середовища вищого закладу освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. К. Вип. 13. Сер. 17. Теорія і практика навчання та виховання. С. 227–233.
Hill J.R., Hannafin M.J. Resource-Based Learning and Informal Learning Environments: Prospects and Challenges. 2005. 17 p.