КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВОГО УПРАВЛІННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті проведений аналіз проблеми визначення критеріїв та показників оцінювання рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх магістрів військового управління. Розглянуто зміст понять «критерій», «показник», «рівень»; виявлено загальні вимоги до критеріїв. Обґрунтовано критерії сформованості професійної компетентності з урахуванням змісту компонентів її структури: структурні та функціональний. Відповідно до критеріїв визначено показники виявлення кожного критерію та запропоновано чотири рівні сформованості професійної компетентності майбутніх магістрів військового управління: високий, достатній, середній, низький.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Коджаспирова Г. М., Коджаспиров А. Ю. Сло-варь по педагогике. М.: ИКЦ «МарТ», 2005. 149 с.
Яременко В., Сліпушко О. Новий тлумачний словник української мови. Київ: Аконіт, 1998. 351 с.
Тернопільська В. І., Дерев’янко О. В. Визна-чення критеріїв сформованості професійної компетентності майбутніх гірничих інжене-рів. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драго-манова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 2012. №31. С. 264–267.
Галімов А. В. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до виховної роботи з особо-вим складом: монографія. Хмельницький, 2004. 376 с.
Монахов В.М. Педагогическое проектирование – современный инструментарий дидактичес-ких исследований. Школьные технологии, 2001. №5. С. 75–89.
Сікора Я. Б. Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчи-теля інформатики. Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2008. № 42. С. 154–159.
Новиков А. М., Новиков Д. А. Методология научного исследования. М.: Либроком, 2010. 280 с.
Заїка Л. А. Сутність, зміст та структура профе-сійної компетентності майбутніх магістрів військового управління. Військова освіта. Зб. наук. праць Національного університету обо-рони України імені Івана Черняховського. Київ, 2016. №1(33). С. 96–103.
Чистовська І. П. Динаміка формування педа-гогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління засобами технології навчання. 3б наук. пр. факультету підготовки фахівців з гуманітарних питань Національної академії оборони України. Київ, 2006. № 4 (41). С. 65–68.
Олійник Л. Дослідження розвитку спеціальної компетентності магістрів військово-соціального управління. Педагогічні науки, 2014. Вип. 61-62. С. 147–154. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2014_61-62_25
Макодзей Л. І. Критерії, показники та рівні сформованості управлінської компетентності майбутніх магістрів лісового господарства. Теорія і методика професійної освіти, 2011. №1. С. 12. URL: http://www.tmpe.gb7.ru/docs/1/Makodzei.pdf.