МОДЕРНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті проаналізовано особливості педагогічних умов формування професіоналізму майбутніх медичних сестер та шляхи їх модернізації. Встановлено, що модернізація педагогічних умов формування професіоналізму майбутніх медичних сестер полягає у створенні педагогічно комфортного професійно орієнтованого освітнього середовища; впровадженні інноваційних освітніх технологій та інтерактивних методів навчання; усвідомленні студентами ролі професійної компетентності в своїй діяльності, яка є результатом поєднаного впливу потреб та цілей, мотивів і стимулів, пізнавальних інтересів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Семеног О.М., Кравченко О. Формування про-фесійної етики майбутньої медичної сестри у вимірах педагогічної дії: монографія. Черкаси: видавець Чабаненко Ю.А., 2014. 304 с.
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті. Освіта. 2002. №26. С. 2–4.
Жукович-Дородних Н.М. Педагогічні умови формування професійних умінь студентів еко-номічних спеціальностей внз І–ІІ рівня акре-дитації. Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психо-логія. Педагогіка. 2009. № 3. C. 80-86.
Словник-довідник з професійної педагогіки / за ред. А. В. Семенової. Одеса: Пальміра, 2006. 362 с.
Занaюк С.С. Психология мотивации. Киев: Эльга-Н; Ника-Центр, 2002. 352 с.
Афанасьєва Л. Педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності у майбут-ніх менеджерів організацій. Наукові записки. Серія: педагогічні науки. 2012. Вип. 107(1). С. 36-41.
Бабій С. Основні напрями модернізації освіти: тенденції та перспективи. Вища освіта Украї-ни. 2014. № 1. С. 28– 33.
Бовсунівська Т. Реформа вищої освіти в Україні як нездоланна проблема. Віче. 2015. № 14. С. 25–27.
Качалов А.В. Педагогические условия форми-рования творческой самостоятельности студен-тов педвуза. Известия Уральского государст-венного университета. 2009. № 1/2(62). С. 212–217.
Полякова Г. Вплив освітнього середовища ВНЗ на формування професійної компетентності фахівців. Вища школа. 2010. № 10. С. 78–87.
Марущак М.І., Криницька І.Я., Антонишин І.В. Компетентнісний підхід до навчання студентів у закладах вищої освіти медичного спряму-вання. Вісник Черкаського університету. 2018. № 6. С. 92–96.
References
Semenog, O. M., Kravchenko, O. (2014). Forma-tion of professional ethics of the future nurse in