ДИНАМІКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я І ЗОНИ ПРОФЕСІЙНОГО КОМФОРТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НА ЕТАПІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розкривається питання формування компетентності індивідуального здоров’язбереження у майбутніх учителів на етапі магістерської підготовки. Запровадження двох спецкурсів валеологічного спрямування дозволяє закріпити навички здоров’язбереження у студентів і сформувати відповідні компетенції. Результати діагностики підтверджують ефективність запропонованого змісту, організаційно-педагогічних умов і технологій навчання.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Scheuch K., Haufe E., Seibt R. Teachers’ Health. Deutsches Ärzteblatt International. 2015; 112(20): 347-356; DOI: 10.3238/arztebl.2015.0347
Łukasik J. M. Zmiany w kształceniu nauczycieli możliwe szanse – nowe wyzwania. Ruch Pedag-?giczny. 2/2012. S. 119–126.
Козина Ж. Л., Ашанин В. С. Гармоничное соче-тание интеллектуального и физического раз-вития как необходимое условие укрепления здоровья студентов и подготовки квалифици-рованных специалистов. Физическое воспита-ние студентов творческих специальностей. Ха-рьков : ХГАДИ, 2007. № 1. С. 152–156.
Lewowicki Т. Problemy kształcenia і pracy nauczycieli. Warszawa – Radom. Instytut Techn-?logii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy. 2007.
Професійний стандарт «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти». За-тверджено Наказом Міністерства соціальної політики України 10.08.2018 року № 1143. URL: http://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/20180815.pdf
Жáра Г. І. Організаційно-педагогічні умови процесу формування компетентності індиві-дуального здоров’язбереження вчителів у сис-темі неперервної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного уні-верситету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 152. У 2-х тт. Том 1 / ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2018. 276 с. (Серія: педагогічні науки). С. 28–33.
Жáра Г. І. Педагогічні технології формування компетентності індивідуального здо-ров’язбереження вчителів у процесі професій-ної підготовки та саморозвитку. Науковий ча-сопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Пе-дагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 60. Том 1. / НПУ імені М. П. Драгоманова; гол. ред. Андрущенко В. П. К., 2018. С. 156–161.
Жáра Г. І. Технології індивідуального здо-ров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителя : Навчальний посібник для студентів педагогічних ЗВО. Чернігів, 2017. 136 с.
Жáра Г. І. Формування компетентності індиві-дуального здоров’язбереження майбутніх учи-телів фізичної культури на етапі магістерської підготовки. Адаптаційні можливості дітей та молоді: матеріали ХІІ міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 13–14 вересня 2018 року, Ч. 2) / голов. ред. А. І. Босенко. Оде-са : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2018. 302 с. С. 71–76.