ОБ ОЦЕНКЕ ДОСТИЖЕНИЙ УЧАЩИХСЯ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛАХ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Беспалько В.П. Мониторинг качества обуче-ния – средство управления образованием. Мир образования, 1996. № 2. С. 31–36.
Абасов 3. От оценки учителя к самооценке ученика. Директор школы, 1999. №2. С. 63–71.
Persson E.L., Miller K.S., Nieman J.A., Sgourakis A.P., Akkerman S.R. Formulary evaluation using a class review approach: Experience and results from an academic medical center. P.-T. 2013. 38(4). 213–216.
Коменский Я.А. Избранные педагогические сочинения: В 2-х т. Т.1. Москва: Педагогика, 1982. 656 с.
Типы учителей. URL: https://studme.org/46516 /pedagogika/tipy_uchiteley (Дата обращения: 05.10.2018)
Макаренко А. Некоторые выводы из моего педагогического опыта. URL: http://pedagogia.pro/ node/422 (Дата обраще-ния: 18.09.2018)