ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ 1–11 КЛАСІВ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Lau H., Khosrawipour V., Kocbach P. The positive impact of lockdown in Wuhan on containing the COVID-19 outbreak in China. J Travel Med. 2020. Vol. 27(3). taaa037. doi:10.1093/jtm/taaa037.
Wilder-Smith A., Freedman D.O. Isolation, quarantine, social distancing and community containment: pivotal role for old-style public health measures in the novel coronavirus (2019-nCoV) outbreak. J Travel Med. 2020. Vol. 27(2). taaa020. doi:10.1093/jtm/taaa020.
Duan L., Shao X., Wang Y. et al. An investigation of mental health status of children and adolescents in china during the outbreak of COVID-19. J Affect Disord. 2020. Vol. 275. P. 112-118. doi:10.1016/j.jad.2020.06.029.
Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посіб. Упоряд.: Воротникова І.П,. Чайковська Н.В. Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. 456 с.
Всеукраїнська школа онлайн. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn.
Полька Н.С., Гозак С.В., Єлізарова О.Т., Парац А.М., Станкевич Т.В., Калиниченко І.О., Заїкіна Г.П., Латіна Г.О. Розумова працездатність, навчальне навантаження та спосіб життя сучасних школярів: гігієнічні аспекти: монографія. За заг. ред. Н.С. Польки, С.В. Гозак. Київ: Медінформ, 2018. 214 с.
Полька Н.С., Гозак С.В., Єлізарова О.Т., Парац А.М., Станкевич Т.В. Гігієнічна характеристика та регламентація домашніх завдань у школярів. Innovative Technology in Medicine: Experience of Poland and Ukraine. International Research and Practice Conference : Conference Proceedings (April 28–29, 2017). Lublin, 2017. P. 128–132.
Shiroma E.J., Lee I.M. Physical activity and cardiovascular health: lessons learned from epidemiological studies across age, gender, and race/ethnicity. Circulation, 2010. Vol. 122(7). P.743-752. doi:10.1161/CIRCULATIONAHA.109.914721.
Butler G.P., Roberts K.C., Kropac E. et al. Conceptualizing a framework for the surveillance of physical activity, sedentary behaviour and sleep in Canada. Health Promotion and Chronic Disease Prevention in Canada, 2019. Vol.39. No 5. Research, Policy and Practice. doi.org/10.24095/hpcdp.39.5.04
Fairclough S., Stratton G. Physical education makes you fit and healthy. Physical education's contribution to young people's physical activity levels. Health Education Research, 2005. Vol. 20, Issue 1. P. 14–23. URL: https://doi.org/10.1093/her/cyg101.
Yelizarova O., Stankevych T., Parats A., Antomonov M., Polka N., Hozak S. Specific Features of the Ukrainian Urban Adolescents’ Physical Activity: A Cross-Sectional Study. Journal of Environmental and Health, 2020. ID 3404285. URL: https://doi.org/10.1155/2020/3404285.
Полька Н.С., Гозак С.В., Єлізарова О.Т. Оптимізація фізичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Довкілля та здоров’я, 2013. № 2. С.12-17.