ФАКТОРНА СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті представлено аналіз факторної структури готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі. Зазначено, що під впливом розробленої та впровадженої системи професійної підготовки, у факторній структурі готовності майбутніх учителів фізичної куль-тури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі відбуваються зміни сумарного вкладу факторів у загальну дисперсію ознак, структури окремих факторів та інформатив-ної значимості окремих компонентів.
Висновком роботи є те, що рівень загальної оцінки умінь та навичок, спеціальних знань, організаційних, комунікативних, гностичних умінь та навичок є основою для формування готовності майбутніх учителів фізичної куль-тури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Ажиппо О.Ю. Теоретико-методичні засади підго-товки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04. Харьків, 2013. 39 с.
Сущенко Л.П. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах: автореф. дис. д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ, 2003. 45 с.
Тимошенко О.В. Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ, 2009. 38 с.
Джуринський П.Б. Компоненти підготовленості до здоров’язбережувальної професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2012. Вип. 5. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_9 (да-та звернення: 20.07.2020)
Дручик В.Д. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здо-ров’язбережувальних технологій у старшій школі: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2017. 172 с.
Захаріна Є.А. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Запоріжжя, 2013. 525 с.
Іванова Л.І. Теоретичні і методичні засади про-фесійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ, 2014. 61с.