ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДГОГІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СЕРВІСУ LEARNINGAPPS.ORG
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Волошина О.В. Використання активних методів навчання при викладанні дисциплін педагогіч-ного циклу. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 2016. Вип. 48. C. 13–16.
Learning.Apps.org. URL: https://learningapps.org/ about.php.
Гайдаржи А.А., Двинянинова Е.А., Корниенко И.С. LearningApps – сервис для создания интерактивных заданий-тренажеров. URL: http://itpedagog. ru/index.php?option=com_content&view=article&id=385.
Гулакова М.В., Харченко Г.И. Интерактивные методы обучения в вузе как педагогическая инновация. Концепт № 11. URL: http://ekoncept. ru/2013/13219.html.
Овчинникова Ю.С., Забродина А.В. Формирова-ние ИКТ-компетенций на примере использова-ния
веб-сервиса learningapps.org (конструктор интерактивных упражнений). Современные информационные технологии: теория и практика.
Череповец: Череповецкий государственный уни-верситет, 2016.
Никитина Е.В. Применение сервиса LearningApps.org при обучении бакалавров педагогического образования. Молодой ученый, 2018. № 18. URL: https://moluch.ru/archive/204/49974/.
Патаракін Є.Д. Створення учнівських, студентських і викладацьких спільнот на базі мережевих сервісів Веб 2.0. Київ: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2007.
Хайбулаева А.М. Использование технологий web 2.0 в преподавании английского языка. Пробле-мы и перспективы развития образования в России, 2013. № 24. С. 105–109.