THE PROBLEM OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF A TEACHER IN MODERN EDUCATION SYSTEM
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Vayinilenko, T. (2005). Basics of professional self-improvement of the teacher: methodical recommen-dations. Kyiv: The National Pedagogical University named after M. Drahomanov. 250 p.
Dubaseniuk, O.A, Semenyuk, T.V., Antonova, O.E. (2003). Professional training of the future teacher for pedagogical activity: Monograph. Zhytomyr: Zhytomyr state pedagogical university. 192 p.
Zyazun, L.I. (2006). Self-development of the personality in the educational system of France: Monograph. Kyiv; Mykolaiv. 388 p.
Kuznetsova, I.O. (2008). Designing the self-development of a future teacher-philologist. Problems and prospects of formation of the national humanitarian and technical elite: collection of scientific works. In L. Tovazhyansky, O. Romanovsky (Ed.). Kharkiv: NTU «KhPI». 19(23). 220 p.
Mitina, L.M. (1998). Psychology of professional development of a teacher: a monograph. Moscow: Flint. 200 p.
Nenko, Yu.P. (2018). Professional self-development of a teacher: world tendencies. Educational space of Ukraine, 14: 96–101.
Pehota, E.N. (1997). The individuality of the teach-er: theory and practice: A manual for students and teachers of the pedagogical institute, teachers and students of the IUU. Nikolayev. 144 p.
Professional Self-Development of a Future Special-ist: Monograph (2011). In V. Kovalchuk (Ed.). Zhy-tomyr: Publishing house ZHDU named after I. Franko. 204 p.
Radchenko, A.E. (2006). Professional competence of the teacher. Kharkiv: Osnova. 126 p.
Sereda, I.V. (1999). The technology of professional self-development of a teacher-beginner. Education-al technologies in school and university. Mykolaiv: Publishing Department of MF Ukma. 176-179.