ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖЕНЬ КОМПЕТЕНЦІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА ФОРМУВАННЯ МУЛЬТИКУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІ ІНОЗЕМНОГО СТУДЕНТА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Dickson G.L., Jepsen D.A. Multicultural training experiences as predictors of multicultural competencies: Student perspectives. Counselor Education & Supervision, 2007. №47. Р. 76–95.
Glockshuber E. Counsellors’ self-perceived multicultural competencies model. European Journal of Psychotherapy, Counselling and Health, 2005. №7. Р. 291–308.
Dickson G.L., Shumway B.A. A framework of multi-faceted approaches to multicultural training. URL: https://www.counseling.org/docs/default-source/vistas/vistas_2011_article_69.pdf (дата звернення 02.07.2020).
Sevig T., Etzkorn J. Transformative training: A year–long multicultural counseling seminar for graduate students. Journal of Multicultural Counseling and Development, 2001. №29. Р. 57–72.
Toyokawa T., Toyokawa N. Extracurricular activi-ties and the adjustment of Asian international stu-dents: A study of Japanese students. International Journal of Intercultural Relations, 2002. № 26(4). Р. 363–379.
Takahama A., Tanaka K. Beikoku ryūgaku yotei no nihonjin gakusei o taishō to shita sōsharusukiru gakushū [Social skills learned by Japanese students prior to study abroad in United States]. Hitotsubashi Univeristy Center for International Education Bulletin, 2010. №1. Р. 67–76.
Richardson J., McKenna S. Leaving and experienc-ing: why academics expatriate and how they experience expatriation. Career Development International, 2001. № 7(2). Р. 67–78.
Lin J.G., Yi J.K. Asian international students’ adjustment: Issues and program suggestions. College Student Journal, 1997. №31(4). Р. 473–485.
Belenky M.F., Clinchy B.M., Goldberger N.R., Tarule J.M. Women’s ways of knowing: The development of self voice and mind. New York, NY: Basic Books Inc., 1997. 288 р.
Bandura A. Self-efficacy: Towards a unifying theory of behavioral change. Psychological Review. 1977. №84. Р. 191–215.
Jex S.M., Britt T.W. Organizational psychology: A scientist-practitioner approach (2nd Ed.). New York: John Wiley and Sons, 2008. 648 р.
Harrison J.K., Chadwick M., Scales M. The relationship between crosscultural adjustment and the personality variables of self-efficacy and selfmonitoring. International Journal of Intercultural Relations, 1996. №20(2). Р. 167–188.
Pajares F. Self-efficacy beliefs in academic settings. Review of Educational Research. 1996. №66(4). Р. 543–578.
Paunonen S.V., Hong R.Y. Self-efficacy and the prediction of domain specific cognitive abilities. Journal of Personality, 2010. №78(1). Р. 339–360.
Zajacova A., Lynch S.M., Espenshade T.J. Self-efficacy, stress, and academic success in college. Research in Higher Education, 2005. №46(6). Р. 677–706.
Zimmerman B. J., Bandura A., Martinez-Pons M. Self-motivation for academic attainment: The role of self-efficacy beliefs and personal goal setting. American Educational Research Journal, 1992. №29(3). Р. 663–676.
Zheng X., Berry J. W. Psychological adaptation of Chinese sojourners in Canada. International Jour-nal of Psychology. 1991. №26. Р. 451–470.
Griffith B, A., Frieden G. Facilitating reflective thinking in counselor education. Counselor Education & Supervision, 2000. №40. Р. 82–93.
Fitzgerald M. Establishing cultural competency for mental health professionals. In V. Skultans & J. Cox (Eds.), Anthropological approaches to psychological medicine: Crossing bridges. London, England: Kingsley, 2000. Р. 184–200.
Білик О. Соціально-педагогічний супровід соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу. Вісник Черкаського університету. 2016. №5. С. 18–24
Алексєєва-Вовк М.І. Педагогічні умови соціалі-зації студентів засобами культури мовлення: ав-тореф. дис … канд. пед. наук . Київ, 2008. 19 с.