ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ УСВОЕНИЯ ВТОРОГО ЯЗЫКА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению. М.: Русский язык. 1989. с. 276.
Фурманова В.П. Межкультурная коммуникация и лингвокультуроведение в теории и практике обучения иностранным языкам. Саранск: Изд-во Мордовского ун-та, 1993. 124 с.
Смирнова Е.В. Развитие культуры иноязычного полилогического обшения в послевузовском образовании преподавателей иностранных языков: дис. … канд. пед. наук. Москва, 1999, 205 с.
Федотова И.А. Прагматический подход к обуче-нию грамматическому аспекту устной речи: не-мецкий язык. 1 курс языкового вуза: дис. … канд. пед. наук. Москва, 1997. 139 с.
Горляков Ю.П. Прагматически направленное обучение общению на английском языке в 1 классе общеобразовательных учреждений: дис. … канд. пед. наук. Санкт-Петербург , 2006 г., 266 с.
Кондубаева М.Р., Кульгильдинова Т.А. Корпус учебных текстов в педагогическом дискурсе. Русский язык как язык межкультурного и делового сотрудничества в полилингвальном контексте Евразии. Астана, 2009. С. 356–360
Кабдолова К.Л. Теория и методика взаимосвязанного обучения комплексным единицам словообразования в условиях учебного двуязычия национальной школы: автореф. дис. ... д-ра пед. наук. Алматы, 2007. 45 с.