ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ ШЛЯХОМ РОЗВ’ЯЗАННЯ СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Зимняя И.А. Компетентносный подход. Каково его место в системе современных подходов к проблемам образования? (теоретико-методологический аспект). Высшее образование сегодня: реформы, нововведения, опыт, 2006. 8. С. 20–26.
Hutchinson T., Waters A. English for specific pur-poses: A learning centered approach. Cambridge, 1987. 390 p.
Хуторской А.В. Современная дидактика: учебное пособие. 2-е издание, переработанное. М.: Высшая школа, 2007. 639 с.
Спирин Л.Ф. Теория и технология решения педагогических задач (развивающееся профессионально-педагогическое обучение и самообразование). Под редакцией П.И. Пидкасистого. М.: Издательство «Российское педагогическое агентство», 1997. 174 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Лич-ность. Изд. 2-е. М.: Политиздат, 1977. 304 с.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. М.: Педагогика, 1973. 424 с.
Толковый словарь русского языка. Под ред. С.И. Ожегова. М.: Оникс, 2008. 736 с.
Психологическая энциклопедия. Под ред. Степа-нова О.М. Киев: Академвидав, 2006. 424 с.
Dubin F., Obstain Е. Course design: Developing programs and materials for language learning. Cambridge university press, 1991. 194 p.
Шалашова М.М. Комплексная оценка компетент-ности будущих педагогов. Педагогика, 2008. №7. С. 54–59.