ДОСЛІДЖЕННЯ ВОЛІ У НАВЧАЛЬНІЙ РОБОТІ ЗІ СТУДЕНТАМИ-ПСИХОЛОГАМИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Вінтюк Ю.В. Дослідницький підхід у підготовці майбутніх психологів. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки. 2020. № 1(20). C. 27–49.
Березовська І.В. Основні тенденції дослідження проблеми волі. Наука і освіта. 2005. № 3–4. С. 4-6.
Гончарук Н.М. Психологічні прийоми розвитку волі. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць КПНУ ім. І. Огієнка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. 2011. Випуск 11. С. 136–151.
Дуткевич Т.В. Дитяча розвивально-корекційна психологія. Київ: Центр учбової л-ри, 2017. 304 с.
Иванников В.А. К сущности волевого поведения. Психологический журнал. 1985. Т. 6. № 3. С. 47–55.
Иванников В.А. Психологические механизмы волевой регуляции. М.: УРАО, 1998. 142 с.
Ильин Е.П. Психология воли. СПб: Питер, 2000. 288 с.
Калин В.К. Классификация волевых качеств. Эмоционально-волевая регуляция поведения и деятельности: Тезисы всесоюзной конференции молодых ученых. Симферополь, 1983. С. 175–182.
Калин В.К. На путях построения теории воли. Психологический журнал. 1989. Т. 10. № 2. С. 46–55.
Макгонигал К. Сила воли: как разить и укрепить. М.: Манн, Иванов и Фербер, 2016. 304 с.
Макгонігал К. Сила волі: шлях до влади над собою. К.: Наш формат, 2017. 264 с.
Мясоїд П.А. Курс загальної психології. Підручник у 2-х т. К.: Алерта, 2011, 2013.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер, 1999. 720 с.
Савчин М.В. Загальна психологія. Навч. посіб-ник. К.: ВЦ «Академія», 2020. 344 с.
Селиванов В.И. Волевая регуляция активности личности. Психологический журнал. 1982. Т. 3.
№ 4. С. 14-24.
Селиванов В. И. Избранные психологические произведения (воля, её развитие и воспитание).
Рязань, 1992. 576 с.
Селиванов В.И. Индивидуальные особенности воли школьников. Вестник РГПИ. 1993. № 1. С. 6–12.
Волошина В.В., Долинська, Л.В., Ставицька С.О. та ін. Загальна психологія: Практикум. Київ:
Каравела, 2005. 280 с.
Основи загальної психології: Навчальний посіб-ник: У 2-х т. Укл.: Полозенко О. В., Омельченко Л. М., Яшник С. В. та ін. Київ: НУБіП, 2009.
Балин В.Д., Гайда В.К., Гербачевский В.К. и др. Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии. Под общ. ред. А.А. Крылова, С.А. Маничева. СПб.: Питер, 2007. 560 с.