ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ДО СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ЗВО
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Markina I., Nichugovskaya L., Karapuzova N., Kazarian G., Dedukhno A. Structural and Function Model of Formation of an Inclusive Education Management System: World Experience. International Journal of Innovation, Creativity and Change, 2020. 11(5).
P. 184–199.
Барно О. Проблема людей з особливими потре-бами як гостра державна проблема. Збірник наукових праць «Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами», 2008. №24(6). С. 32–41.
Болдирєва В. Інтеграція та інклюзія як основні моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами Збірник наукових праць «Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особ-ливими потребами» , 2012. №9. С. 10–11, 13.
Колупаєва А. Спеціальна освіта в Україні та модернізація освітньої галузі. Особлива дитина: навчання і виховання, 2014. №3. С. 7–11.
Величко Д. Впровадження інклюзивної освіти в Україні. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2015. №25. С. 47–49.
Дігтяренко Т. Корекційно-реабілітаційна допомога особам з психофізичними порушеннями як суспільний феномен та об’єкт спеціальної педагогіки. Науковий часопис. Серія «Корекційна педагогіка», 2013. №24.
С. 80–82.
Мартинчук О. Сутність поняття і зміст професій-ної компетентності фахівця у сфері інклюзивного навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Збірник наукових праць. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2014. Вип. 28. С. 130–136.
Ніколенко Л., Ніконенко Н. Освітньо-професійна програма «Спеціальна освіта» першого (бакалавр-ського) рівня. Дніпро. 2019. 12 c.
Blandul V., Bradea A. Developing psychopedagogi-cal and methodical competences in special / inclusive education teachers. Problems of education in the 21st centry, 2017. No 75(4). P. 335-343.
Супрун Д. Волонтерська практика студентів-психологів як складова формування їхньої умілості. Проблема підготовки сучасного вчителя, 2017. №15. С. 116–123.
Садова І. Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук, 2015. №14. С. 313–318.