ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З ТРАНСПОРТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ І ТАКСОНОМІЧНИЙ ПІДХОДИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Tuning Educational Structures in Europe. Final Report. In J. González, R.Wagenaar (Ed.). Spain: University of Duesto, 2003. 316 p.
Плахотнік О., Безносюк О. Компетентнісний підхід у ВНЗ: проблеми та перспективи. Наукові записки. Серія : Педагогіка. Кіровоград, 2013. Вип. 121(II). C. 202–207.
Мединцева И.П. Компетентностный подход в образовании. Педагогическое мастерство: материалы II Междунар. науч. конф. (г. Москва, декабрь 2012 г.). М/: Буки-Веди, 2012. URL: https://moluch.ru/conf/ped/archive/65/3148/ (дата обращения: 22.06.2020).
Байденко В.И. Концептуальная модель государ-ственных образовательных стандартов в компе-тентностном формате (дискуссионный вариант). Материалы ко второму заседанию методологического семинара (г. Москва, декабрь 2004 г.). Москва: Издательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004.19с.
Головань М.С. Компетенція і компетентність: досвід теорії, теорія досвіду. Вища освіта України. 2008. № 3. С. 23–30.
Глоссарий терминов рынка труда, разработки стандартов образовательных программ и учеб-ных планов / ETF (European Training Foundation); Европейский фонд образования (ЕФО). М.: ЕФО, 1997. 160 с
Івашкова Т. Ключові компетентності фахівців прикордонної поліції країн Європейського Союзу. Збірник наукових праць Національної академії прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки. Хмельницький, 2017. № 1(8). С. 109–122.
Лебідь, І. Підготовка бакалаврів з транспортних технологій в україні: особливості та тенденції розвитку. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Мукачево, 2020. Випуск 1(11). С. 84 – 87.
Про затвердження стандарту вищої освіти за спеціальністю 275 «Транспортні технології (за видами)» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: Наказ Міносвіти України від 29.10.2018 р. № 1171. Офіційне видання Міносвіти України. 2018. С. 21.
Про затвердження Випуску № 69 «Автомобільний транспорт» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників: Наказ Міністерстватранспорту та зв'язку України від 14.02.2006 р. № 136. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ v0136650-06?lang=ru#Text (дата звернення: 22.06.2020)
Про вищу освіту: Закон України від 1 липня 2014 року № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov. ua/laws/show/1556-18#Text (дата звернення: 22.06.2020)
Методичні рекомендації щодо розроблення стан-дартів вищої освіти: затверджено Наказом Міністерства освіти і науки Українивід «01» червня2016р. № 600 (у редакції наказу Міністерстваосвіти і науки України від 01.10.2019р. №1254). URL: http://edu-mns.org.ua/img/news/8635/ NakMON_1254_19.pdf (дата звернення: 22.06.2020)
Forehand M. Bloom`staxonomy: original and revised. In M. Orey (Ed.) Emerging perspectives on learning, teaching and technology. 2005. URL: http://projects. coe.uga.edu/epltt/(дата звернен-ня: 22.06.2020)