ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ СТРУКТУРИ ОСВІТНЬОЇ ПОСЛУГИ ТА ЇЇ СТАНДАРТИЗАЦІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Огаренко В.М. Державне регулювання діяльності вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг. Київ, 2005. 326 с.
Антохов А. Ринок освітніх послуг у світлі класичного та новітнього підходів до дослідження. Регіональна економіка, 2009. № 1. С. 251–259. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2009_1_33.
Євменькова K. Освітня послуга як економічна категорія. Економіка і регіон, 2009. № 3 (22). С. 172–175.
Ніколаєнко С. Рейтингові системи – складові національного моніторингу якості вищої освіти. Вища школа, 2007. № 4. С. 3–14.
Каленюк І. Економіка освіти. Знання України, 2003. С. 316.
Александров В.Освітня послуга. Економіка України, 2007. № 3. С. 53–60.
Марцин В. Вища школа України на шляху трансформації у європейський освітній простір. Вища школа, 2007. № 27/35 С. 12–24.
Левченко Л.С. Маркетинг в освіті. Суми, 2012. 86 с.
Ромін А.В Державне регулювання системи надання освітніх послуг вищими навчальними закладами України. Теорія та практика державного управління, 2015. № 2 (49). С. 172–177
Про освіту: Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Огаренко В.М. Розвиток вищої школи в умовах змін ринкового середовища. Актуальні проблеми державного управління, 2004. №. 3 (19). С. 136–142.
Козлов Д. Формування освітніх послуг в управлінні сучасним навчальним закладом на засадах маркетингу. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2017. № 2 (66). С. 326–337
Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами освіти, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності: Постанова Кабінету Міністрів України; Перелік від 27.08.2010 № 796. URL: https://zakon.rada.gov.ua/go/796-2010-%D0%BF
КВЕД–2010 Група 85.4. URL: http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/85/KVED10_85_4.html
Луговий В.І., Таланова Ж.В. Тенденції та особливості стандартизації вищої освіти як складової забезпечення якості вищої освіти в контексті європейської інтеграції та глобалізації. URL: https://ihed.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/Analitichni_Gumanizatsiya-VO-yak-zasib-yakosti_IVO-2017-111p_avtors-kolektiv.pdf
ISCED 201. URL: http://http://www.uis.unesco.org/Education/Pages/default.aspx.
Луговий В., Таланова Ж. Національна рамка кваліфікацій: розуміння і реалізація. Професійно- технічна освіта, 2010. № 1. С. 5–9.
Захарченко В.М., Парменова Д.Г. Рамки кваліфікацій: призначення, розроблення та впровадження. URL: http://onma.edu.ua/wp-content/uploads/2017/01/QFs_Trenyng-kurs_11-11-2016.pdf
The Bologna Process 2020 – The European Higher Education Area in the new decade. URL: http://www.ehea.info/Upload/document/ministerial_declarations/Leuven_Louvain_la_Neuve_Communique_April_2009_595061.pdf
Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area. URL: http://www.enqa.eu/files/ESG_3edition%20(2).pdf.