ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА РІВНІВ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Актуальність полягає у розробці та обґрунтуванні діагностичної системи, яка б виступала об’єктивним індикатором сформованості відповідних рівнів готовності випускника вищого навчального закладу до здійснення інноваційної професійної діяльності, розкрито рівні прояву показників. Виявлено існуючий стан готовності до інноваційної професійної діяльності та недоліки у підготовці майбутнього фахівця вищого навчального закладу. Доведена ефективність застосування розробленої методики та доцільність її впровадження у процес професійної підготовки майбутніх фахівців. Визначено підсумковий рівень готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців, який порівнювався з показниками вхідного контролю. Проведено аналіз отриманих експериментальних даних, їх систематизація та математична обробка на основі доведення вірогідності результатів дослідження за допомогою методів математичної статистики.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Козак Л.В. Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності. Педагогічний процес: теорія і практика. 2013. Вип. 3. С. 76–88
Вайнола Р.Х. Особистісний розвиток майбутнього соціального педагога в процесі професійної підготовки: монографія. Запоріжжя: Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. 460 с.
Гмурман В.Е. Руководство к решению задач по теории вероятностей и математической статистике. М.: Высшая школа, 1999. 400 с.
Лянной Ю.О. Професійна підготовка магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах: теоретико-методичний аспект: монографія. Суми: Вид-во СумДПУ імені А С. Макаренка, 2016. 566 с.
Сущенко Л.П. Особливості формування здібностей майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в умовах сучасної парадигми вищої фізкультурної освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) збірник наукових праць, 2015. Вип. 3(1). С. 347–350.
Pettersson A.F., Laksov K.B., Fjellström M. Physiotherapist' stories about professional development. Physiotherapy Theory and Practice, 2015. Vol. 31. Issue 6. July. P. 396–402.
Погонцева О.В. Формування готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до професійної діяльності в оздоровчих центрах : автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Київ, 2011. 22 с.
Fjellström, M., Naredi, S., Sawert, B. & Johnson, O. En bro mellan högre utbildning och profession: Utbildning för kliniska handledare i läkarutbildning. In Nu 2012 Göteborg 17–19 oktober 2012: Gränslöst lärande. Paper presented at Nu 2012 Göteborg 17-19 oktober 2012 (pp. 131–132). Göteborg.
Фалинська З.З. Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах: автореф. дис … канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Вінниця, 2006. 23 с.
Sole G. Claydon L., Hendrick P., Hagberg J., Jonsson J., Harland T. Employers’ perspectives of competencies and attributes of physiotherapy graduates: an exploratory qualitative study. New Zealand Journal of Physiotherapy, 2012. 40(3). P 123–127.