ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БІЛІНГВАЛЬНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Львівна ГОЦИНЕЦЬ

Анотація

Розкрито сутність білінгвізму як комплексного зміст реальної комунікативної діяльності людини та подано характеристику його основних аспектів. Розглянуто зміст білінгвального навчання як спільної діяльності викладача і студентів у сучасному освітньому просторі. Проаналізовано складові  структури білінгвальної комунікативної компетентності. Окреслено основні принципи процесу формування білінгвальної комунікативної компетентності.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ГОЦИНЕЦЬ, І. Л. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БІЛІНГВАЛЬНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/4170
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Львівна ГОЦИНЕЦЬ, Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка

кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри порівняльної педагогіки
та методики викладання іноземних мов

Посилання

Багироков X.3. Билингвизм: теоретические и прикладные аспекты (на материале адыгейского и русского языков): монография. Майкоп: Изд-во АГУ, 2004. 316 с.

Вайнрайх У. Одноязычие и многоязычие. Новое в лингвистике, 1972. Вып. 6: Языковые контакты. С. 25–60.

Дешериев Ю.Д., Протченко И.Ф. Основные аспекты исследования двуязычия и многоязычия. Проблемы двуязычия и многоязычия. М.: Наука, 1972. С. 26–42.

Верещагин Е.М. Психологическая и методическая характеристика двуязычия (билингвизма). М.: МГУ, 1969. 160 с.

Диалог и коммуникация: философские проблемы (материалы «круглого стола»). Вопросы философии, 1989. № 7. С. 3–32.

Ширин А.Г. Билингвальное образование в отечественной и зарубежной педагогике: автореф. дис. … д-ра пед. наук. Великий Новгород, 2007. 54 с.

Сорочкина Н.Е. Интегративная модель билингвального обучения в современной российской школе: дисс. … канд. пед. наук. Великий Новгород, 2000. 228 с.

Соколова Е.И. Европейский стандарт как концептуальная основа обучения иностранным языкам в неязыковом вузе. Проблемы филологии и методики преподавания иностранных языков: сб. науч. статей, 2007. Вып. 9. С. 107–115

Richards J.C. The Language of Teaching Englishes: A West African Perspective. In A. Matrix (Ed.). Cambridge University Press, 1990.

Radford A. Transformational Grammar: a first course. Cambridge: Cambridge University Press, 1988. Pp. xiv + 625 p.

Ross V., Haith M., Miller S.A. et al. Child Psychology: The Modern Science. Canada: Von Hoffman Press, 1998. 800 p.

Spolsky B. Conditions for Second Language Learning. Oxford: Oxford University Press,1988.

Osakwe N. Communicative Competence: Origin, Nature and Classroom Procedure for Attainment: Unpublished Manuscript. Awka: Nnamdi Azikiwe University, 2003

Давыденко Г.В. Обучение II иностранному языку в условиях лингвистической гимназии. Иностранные языки в школе, 2014. №6. С. 71–76.