ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БІЛІНГВАЛЬНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито сутність білінгвізму як комплексного зміст реальної комунікативної діяльності людини та подано характеристику його основних аспектів. Розглянуто зміст білінгвального навчання як спільної діяльності викладача і студентів у сучасному освітньому просторі. Проаналізовано складові структури білінгвальної комунікативної компетентності. Окреслено основні принципи процесу формування білінгвальної комунікативної компетентності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Багироков X.3. Билингвизм: теоретические и прикладные аспекты (на материале адыгейского и русского языков): монография. Майкоп: Изд-во АГУ, 2004. 316 с.
Вайнрайх У. Одноязычие и многоязычие. Новое в лингвистике, 1972. Вып. 6: Языковые контакты. С. 25–60.
Дешериев Ю.Д., Протченко И.Ф. Основные аспекты исследования двуязычия и многоязычия. Проблемы двуязычия и многоязычия. М.: Наука, 1972. С. 26–42.
Верещагин Е.М. Психологическая и методическая характеристика двуязычия (билингвизма). М.: МГУ, 1969. 160 с.
Диалог и коммуникация: философские проблемы (материалы «круглого стола»). Вопросы философии, 1989. № 7. С. 3–32.
Ширин А.Г. Билингвальное образование в отечественной и зарубежной педагогике: автореф. дис. … д-ра пед. наук. Великий Новгород, 2007. 54 с.
Сорочкина Н.Е. Интегративная модель билингвального обучения в современной российской школе: дисс. … канд. пед. наук. Великий Новгород, 2000. 228 с.
Соколова Е.И. Европейский стандарт как концептуальная основа обучения иностранным языкам в неязыковом вузе. Проблемы филологии и методики преподавания иностранных языков: сб. науч. статей, 2007. Вып. 9. С. 107–115
Richards J.C. The Language of Teaching Englishes: A West African Perspective. In A. Matrix (Ed.). Cambridge University Press, 1990.
Radford A. Transformational Grammar: a first course. Cambridge: Cambridge University Press, 1988. Pp. xiv + 625 p.
Ross V., Haith M., Miller S.A. et al. Child Psychology: The Modern Science. Canada: Von Hoffman Press, 1998. 800 p.
Spolsky B. Conditions for Second Language Learning. Oxford: Oxford University Press,1988.
Osakwe N. Communicative Competence: Origin, Nature and Classroom Procedure for Attainment: Unpublished Manuscript. Awka: Nnamdi Azikiwe University, 2003
Давыденко Г.В. Обучение II иностранному языку в условиях лингвистической гимназии. Иностранные языки в школе, 2014. №6. С. 71–76.