ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕНДЕНЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ МОДЕРНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ НА ПОЧ. ХХІ СТ.
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Проаналізовано сутнісні характеристики інтерактивного навчання як напрямку модернізації шкільної історичної освіти на початку ХХІ ст. Через призму інтеграції теорії та практики інноваційної дидактики розкриваються зміст форми та методи інтерактивного навчання. Досліджуються можливості застосування концептуальних положень інтерактивного навчання при вивченні історії у закладі загальної середньої освіти в умовах Нової української школи.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Литньова Т.В. Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.). Історико-педагогічний альманах, 2010. Вип. 2. С. 68–72. ULR: https://core.ac.uk/download/pdf/42973351.pdf
Пометун О. Інтерактивні методики та системи навчання. Київ: Шкільний світ, 2007. 112 с.
Пометун О.І., Побірченко Н.С., Коберник Г.І., Комар О.А., Торчинська Т.А. Інтерактивні технології: теорія та методика. Посібник для викладачів ПТУ, коледжів та інш. Умань-Київ. 2008. 95 c. ULR: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/377/1/interakt_tehn_teor_met.pdf
Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії. Київ: Генеза, 2004. 150 с.
Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта: інноваційні аспекти. Донецьк: Юг-Восток, 2005. 384 с.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. Київ: Академвидав, 2004. 352 с.
Падалка О.С., Нісімчук А.С., Смолюк І.О., Шпак О.Т. Педагогічні технології: навч. посібник. Київ: Вид-во «Українська енциклопедія» ім. М.П. Бажана, 1995. 252 с.
Сизоненко Г.С. Перспективні освітні технології. Київ: Гопак, 2000. 560 с.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологи. Москва: Народное образование. 1998. 256 с.
Селевко Г. Педагогические технологи на основе эффективности управления и организации учебного процесса. Москва: НИИ школьных технологий, 2005. 288 с.
Сазоненко Г. Педагогічні технології. Київ: Шкільний світ. 2009. 128 с.