ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті висвітлюються актуальні потреби в оновленні форм підготовки майбутніх магістрів фармації та перевірка ефективності авторської методичної системи дистанційного навчання (ДН). Продемонстровано результати пошуку інноваційних пропозицій зарубіжних науковців та практиків. Запропоновано авторську навчальну стратегію підготовки майбутніх фармацевтів (концептуальні положення та систему), в основі якої знаходиться використання цифрових технологій (ЦТ). Акцентовано увагу на впровадженні ЦТ у практику організації ДН мікробіології, вірусології та імунології майбутніх магістрів фармації, надання їм можливостей освоїти методики розв’язання професійно зорієнтованих практичних завдань проблемного характеру. Окреслено результати експериментальної перевірки ефективності авторської методичної системи ДН.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Конституція України. URL: https://www.president.gov.ua/documents/constitution (дата звернення: 26.12.2020).
Best Training Methods for the Pharmaceutical Industry. URL: https://kitaboo.com/training-methods-for-employees-pharmaceutical-industry (дата звернення: 24.12.2020).
New models of training needed to ensure future pharmacists are fit for new roles. The Pharmaceutical Journal, 2015. 2 Dec. By R. Micallef, R. Kayyali. URL: https://pharmaceutical-journal.com/article/letters/new-models-of-training-needed-to-ensure-future-pharmacists-are-fit-for-new-roles (дата звернення: 23.12.2020).
Биков В.Ю., Кремень В.Г. Категорії простір і середовище: особливості модельного подання та освітнього застосування. Теорія і практика управління соціальними системами, 2013. № 2. С. 3–16. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1188 (дата звернення: 15.12.2020).
Pharmacy Education in the Twenty First Century and Beyond. Global Achievements and Challenges, 2018. 169–188. Doi 10.1016/B978-0-12-811909-9.00012-5
Фармація у Великобританії URL: https://www.distancelearningportal.com/study-options-c/masters/268927082/pharmacy-united-kingdom.html (дата звернення: 20.12.2020).
Концепція розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 роки. Схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. No 67-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/67-2018-%D1%80 (дата звернення: 27.12.2020).
Биков В.Ю., Спірін О.М., Пінчук О.П. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти. Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України): зб. наук. праць. Київ: Сам, 2017. С. 191–198.
Калусенко В.В., Карташова Л.А. Теоретичні основи підготовки спеціалістів в умовах інформаційного середовища. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки», 2020. Вип. 13(42). С. 87–105. DOI 10.32405/2218‐7650‐2020‐13(42)‐87‐105
Карташова Л.А., Пліш І.В. Цифровий порядок денний розвитку освіти: спрямованість на формування цифрових компетентностей. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія», 2020. № 1(11). С. 135–139. Doi 10.31339/2413-3329-2020-1(11)-135-139
An effective training strategy for pharma. URL: http://www.pharmatimes.com/web_exclusives/An_effective_training_strategy_for_pharma_1321922 9th January 2020 (дата звернення: 26.12.2020).