ВПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ПРАВОЗНАВСТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Інга Михайлівна ПАСЕНКО

Анотація

У статті надані методичні рекомендації щодо імплементації запропонованої моделі застосування контекстного навчання майбутніх бакалаврів з правознавства у професійній підготовці є проявом описаних вище теоретичних тез щодо практичної діяльності закладів освіти, доповнюючи таким чином підготовчу систему матеріалами практико-орієнтованого характеру. Суть рекомендацій розкриває бачення автором перспектив майбутнього розвитку моделі та технології створення фахової компетентності майбутніх спеціалістів та можливості їх залучення в реально діючу систему підготовки на засадах контекстної освіти. Визначені завдання процесу підготовки бакалаврів права до професійної діяльності. Підкреслено основні положення теоретичних основ формування професійної компетенції майбутніх бакалаврів з правознавства. Запропоновані критерії сформованості професійних ціннісних орієнтацій майбутніх юристів. Визначені педагогічні умови застосування контекстного навчання майбутніх бакалаврів з правознавства у професійній підготовці, серед яких: спрямованість освітнього процесу на забезпечення мотивації до професійної діяльності, як є основою формування професійної надійності; зміст нормативних дисциплін має бути орієнтований на забезпечення професійної надійності майбутніх працівників; у навчальному процесі повинні активно застосовуватися активні методи навчання.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ПАСЕНКО, І. М. (2021). ВПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ПРАВОЗНАВСТВА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/4185
Розділ
Статті
Біографія автора

Інга Михайлівна ПАСЕНКО, Міжрегіональна Академія Управління персоналом

Директорка навчально-виховного комплексу «Престиж»

Посилання

Артемова А.Е. Проблема совершенствования общего и профессионального становления личности студентов юридических вузов. Актуальные проблемы совершенствования работы с кадрами правоохранительных органов. М.: Право, 2004. С. 143–150.

Бех І. Духовні цінності в розвитку особистості. Педагогіка і психологія, 1997. №1. С. 124.

Бєлєнька Г.В. Формування професійної компетентності сучасного вихователя дошкільного навчального закладу: монографія. Київ: Університет, 2011. 320 с.

Желанова В.В. Педагогічний інструментарій технології контекстного навчання. Педагогічний альманах, 2014. Вип. 24. С. 28–34.

Захищаючи громадський інтерес: підручник. Київ: Атіка-Н, 2004. 336 с.

Копиленко О. Проблеми юридичної освіти в України в контексті Болонського процесу. Стан, проблеми та перспективи інтеграції України у європейський освітній і науковий простір: матеріали IX між нар. наук, конф., 12–15 квітня 2005 р. Ужгород (Україна) – Сніна (Словаччина). Ужгород, 2005. С. 18.

Красовська О.О. Організація професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти на засадах контекстного навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2015. № 5. С. 265–272.

Методичні рекомендації з організації та проходження практики студентами юридичного факультету спеціальності 7.060101 – Правознавство / Розробники В.М. Кравчук, О.М. Юхимюк. Луцьк: РВВ ВНУ імені Лесі Українки, 2011. 117 с.

Пріма Р.М. Формування професійної мобільності майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика: монографія. Дніпропетровськ: ІМА-прес, 2009. 367 с.

Пріма Р. Освітні можливості проектних технологій як форми контекстного навчання майбутнього професійно мобільного фахівця початкової освіти. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 2015. Вип. 52. С. 292–296.

Про затвердження Типового положення про юридичну клініку вищого навчального закладу України: Наказ Міністерства освіти та науки України від № 592 від 03.08.2006 р. Офіційний вісник України, 2006. № 32. С. 680.

Сергеев И.С., Блинов В.И. Как реализовать компетентностный подход на уроке и во внеурочной деятельности: пратикт. пособ. М.: АРКТИ, 2007. 132 с.