ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗДО
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті наголошується на тому, що підготовка майбутніх вихователів здійснюється на основі різних видів спілкування. Зазначається, що професійна підготовка майбутніх вихователів залежить від суб’єкт-суб’єктних взаємин між викладачами та студентами. Відзначається, що професійна підготовка фахівців здійснюється у процесі міжособистісної взаємодії викладача та студента. Подається сутнісна характеристика професійної підготовки майбутнього вихователя до міжособистісної взаємодії під час створення здоров’язбережувального середовища в ЗДО. Визначаються поведінкові форми міжособистісної взаємодії. Характеризуються напрямки підготовки майбутнього вихователя до міжособистісної взаємодії під час створення здоров’язбережувального середовища в ЗДО. Розкривається сутність впливу компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вихователя.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Безрукова В.С. Педагогика. Проективная педагогика: учебное пособие для вузов. Екатеринбург: Деловая книга, 1996. 342 с.
Коломинский Я.Л. Психология взаимоотношений в малых группах: общие и возрастные особенности: учебное пособие. Изд. 2-е, доп. Минск: ТетраСистемс, 2000. 432 с.
Обозов Н.Н. Психология межличностных отношений: [монография]. Киев: Лыбидь, 1990. 192 с.
Пушкар Т.М. Формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Житомир, 2016. 262 с.
Ситнік С. В. Характеристика та ознаки міжособистісної взаємодії. Наука і освіта, 2014. № 11. С. 156–161.
Карасик В.И. Структура институционального дискурса. Проблема речевой коммуникации: межвуз. сб. науч. трудов. Саратов: Изд-во Сарат. ун-та, 2000. С. 25–33.
Академічний тлумачний словник української мови. URL: http://sum.in.ua/s/vzajemodija
Орбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: навч. посібник. Київ: Академвидав, 2005. 446 с.
Сорокин П.А. Социальная и культурная динамика. М.: Академический проект, 2017. 964 с.
Максименко С.Д., Соловієнко В.О. Загальна психологія. Київ: МАУП, 2000. 256 с. URL: http://univer.nuczu.edu.ua/tmp_metod/875/Maksimenko_S.D._-_Zagal%27na_psihologiya.pdf
Андреева Г. М. Социальная психология. М.: Аспект Пресс, 2000. 375 с.
Русинова Л.П. Педагогический словарь по темам: учебное пособие. Сарапул, 2010. 143 с. URL: http://www.psyoffice.ru/slovar-s181.htm
Краткий психологический словарь: научное издание [Под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского]. 2-е изд., расш., испр. и доп. Ростов-на-Дону: Феникс, 1998. 512 с.
Кручек В.А. Психолого-педагогічні основи міжособистісного спілкування: навчальний посібник. Київ: ДАКККіМ, 2010. 273 с.
Професійна освіта: словник: Навч. посіб. для учнів і пед. працівників проф.-техн. навч. закл. [уклад. С.У. Гончаренко та ін. ; за ред. Н.Г. Ничкало]. Київ: Вища школа, 2000. 380 с.
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція). Дошкільне виховання, 2012. № 7. С. 4–19.