ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Геннадіївна ПАВЛОВА

Анотація

У статті проведено аналіз сучасного стану проблеми формування професійної мотивації студентів педагогічного закладу вищої освіти на початковому етапі навчання. Акцентовано увагу, на тому, що навчання здобувачів освіти у вищій школі є важливим етапом професійного становлення особистості, у зв’язку з чим актуальності набуває проблема професійної мотивації, яка спонукає, спрямовує діяльність майбутнього учителя. Визначено специфіку означеного фаху, що різнить процес формування професійної мотивації майбутніх учителів початкових класів у порівнянні зі студентами інших спеціальностей. Описано специфіки періоду юності здобувачів освіти. Виділено негативні фактори, які впливають на зниження професійної мотивації. Виділено особливості формування професійної мотивації майбутнього вчителя початкових класів на початковому етапі навчання у закладі вищої освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ПАВЛОВА, О. Г. (2021). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/4189
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Геннадіївна ПАВЛОВА, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

кандидатка педагогічних наук, викладачка кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освіт-нього менеджменту

Посилання

Левченко Т.І. Мотивація суб’єкта в різних видах діяльності: монографія. Вінниця: Нова книга, 2012. 448 с.

Павлова, О. Теоретичні основи професійної мотивації до педагогічної діяльності. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 196–204. URL: https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2763

Гончаренко С. Український педагогічний словник. Київ, 1997. 375 c.

Мірошниченко О.А. Види мотивації особистості до професійної діяльності. Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць: Психологія. Педагогіка, 2016. № 25. С. 87–93.

Павлова О.Г. Педагогічні умови формування професійної мотивації до педагогічної діяльності у майбутніх учителів початкових класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Глухів, 2019. 22 с.

Єрохін С.А., Нікітіна І.В., Нікітін Ю.В. Концепція професійної мотивації студентів як фактору конкурентності на ринку праці. Юридична наука, 2011. №1. С. 20–27.

Гордеева Т.О Психология мотивации достижения. М.: Смысл; Академия, 2006. 336 с.

Особистісні кризи студентського віку: зб. наук. ст. / Відп. ред. Т.М. Титаренко. Луцьк: Ред.-вид. відділ «Вежа» Волинського держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2001. 110 с.

Борытко Н.М., Сергеев Н.К. Стадии субъектного становления педагога в системе непрерывного образования. Педагогические проблемы становления субъектности школьника, студента, педагога в системе непрерывного образования: сб. науч. и метод, тр. Вып. 6 / Под ред. Н.К. Сергеева, Н.М. Борытко, А.Н. Кузибетского. Волгоград, 2002. С.50–53.

Божович Л.И. Проблемы формирования личности: избранные психологические труды / под ред. Д.И. Фельдштейна. 3-е изд. М.: Московский психолого-социальный институт; Воронеж: МОДЭК, 2001. 352 с.

Занюк С.С. Психологія мотивації. Київ: Эльга-Н; Ника-Центр, 2002. 502 с.

Ильин Е.П. Мотивы человека: теория и методы. Киев, 1998. 291 с.

Андриенко Е.В. Особенности формирования профессиональной мотивации студентов педагогического вуза. Мотивационное пространство воспитательной работы педагогического вуза. Новосибирск, 2001. С.73–78.

Апшин Ф.Н. Основы современных теорий мотивации. Майкоп: Аякс, 2001. 56 с.

Вієвська М., Красовська Л. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти. Вища школа, 2011. № 1. С. 75–82.