МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ХОРЕОГРАФІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП: ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито методику викладання хореографії для дітей молодшого, середнього та старшого шкільного віку. Застосування загальнонаукових (аналіз, синтез, узагальнення, систематизація) та конкретно-наукових (порівняльно-зіставний аналіз) методів наукового дослідження, надали можливість з’ясувати анатомо-фізіологічні та психологічні особливості дітей молодшого, сере-днього та старшого шкільного віку задля ґрун-товного розкриття досліджуваного феномену.
З’ясовано особливості методики проведення занять з хореографії для дітей молодшого, се-реднього та старшого шкільного віку.
Розглянуто послідовність та тривалість за-нять з хореографії для досліджуваних вікових груп. Приділено увагу лексичному матеріалу, який доцільно використовувати на заняттях з хореографії для дітей молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Гусаченко Л. Роль хореографічного мистецтва у формуванні гармонійної особистості в умовах сучасної системи виховання. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти: збірник наукових праць, 2017. № 5. С. 274–281.
Шалапа С. Методика роботи з хореографічним колективом. Вісник академії керівних кадрів, 2015. № 8. С.120–129.
Медвідь М. Хореографічне мистецтво як фактор творчої діяльності дитини. Вісник Львівського університету. Серія мистецтво, 2014. Вип. 14. С. 148–154.
Вільхова О. Хореографічна підготовка молодших школярів у позашкільних навчально-виховних за-кладах України (1945–1991 роки). Молодий вчений, 2018. № 2. С. 84–88.
Фриз П. Формування особистості молодшого школяра засобами хореографічного мистецтва. Молодь і ринок, 2017. №. 9. С. 44–48.
Зозуля К. Основні дидактичні принципи навчання хореографії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2019. № 62. С. 16–20.
Тараненко Ю. Розвиток творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку на хореографічних заняттях. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Се-рія : Педагогіка і психологія. Ялта: РВВ КГУ, 2014. Вип. 44. С. 203–208.
Мартиненко О. Професійна підготовка майбутнього вчителя хореографії до роботи в дитячому танцювальному колективі. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2013. № 10. С. 105–111.
Токар Т., Сосіна В. Формування хореографічної культури підлітків засобами народної хореографії. Студентська наука, 2017. С. 243–245.
Марушка М. Теорія і методика з дитячим колективом. Актуальні питання гуманітарних наук, 2015. Вип. 12. С. 119–123.
Тригуб І., Тригуб С. Специфіка роботи дитячого хореографічного колективу. Актуальні питання мистецької освіти та виховання, 2015. Вип. 1 –2. С. 281–290.
Гусаченко Л. Підготовка студентів-хореографів з танцювальним колективом. Мистецтво та освіта, 2016. Вип. 1. С. 42–45.
Фрадинська А. Психологічні особливості розвитку особистості молодшого школяра. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна», 2014. №1. С. 125–128.
Поклад І. Деякі методико-психологічні аспекти активізації хореографічного розвитку дітей. Психологія: зб. наук. праць НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2002. Вип. 15. С. 153–160.