ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВА» В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бугайчук К.Л. Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів. Інформаційні технології і засоби навчання, 2016. Вип. 4. С. 1‒18. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_3 (дата звернення: 01.02.2021).
В.М. Кухаренко та ін. Теорія і практика змішаного навчання: монографія. Харків: Міськдрук, НТУ «ХПІ». 2016. 284 с.
Коротун О.В. Методологічні засади змішаного навчання в умовах вищої освіти. Інформаційні технології в освіті, 2016. Вип. 3. С. 117‒129. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_3_11 (дата звернення: 01.02.2021).
Мізюк В. Змішане навчання як інноваційний підхід інтеграції навчального процесу у закладах освіти. Науковий вісник МНУ імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 2019. № 3(66). С. 172‒177. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/ped-visnik-66-2019-31.pdf (дата звернення: 01.02.2021).
Ткачук Г.В. Теоретичні і методичні засади практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02. Київ: Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, 2019. 39 c.
Барна О.В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 2016. Вип. 2. С. 24‒37. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2016_2_4 (дата звернення: 01.02.2021).
Рашевська Н.В. Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. …канд. пед. наук: 13.00.10. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2011. 24 c.
Положення про змішане навчання у Рівненському державному гуманітарному університеті. URL: https://www.rshu.edu.ua/images/nmr/pol_pro_zmish_navch_2019.pdf (дата звернення 29.01.2021).
Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Географія)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. URL: https://www.rshu.edu.ua/images/osvitni_programi/osv_prog_bak_014_so_geografia_20202.pdf (дата звернення 18.02.2021).
Положення про робочу програму навчальної дисципліни Рівненського державного гуманітарного університету. URL: https://www.rshu.edu.ua/images/nmr/pol_rob_prog_navch_disc_2019.pdf (дата звернення 18.02.2021).