ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сліпенко В. Особливості розвитку підприємницької компетентності школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський досвід. Людинознавчі студії. Педагогіка, 2017. Вип. 5. С. 197–205. DOI: 10.24919/2313-2094.5/37.102642
Прищепа С.М. До проблеми формування підприємницької компетентності учнів: сучасні підходи. Молодий вчений, 2019. № 1(2). С. 383-385. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-1-65-88
Ковчин Н. Роль шкільної економічної освіти у формуванні підприємницької компетентності старшокласників. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2019. Вип. 26(1). С. 112–117. DOI: 10.32626/2309-9763.2019–26–1.112-117
Булах А.В. Модель формування підприємницької компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів швейного профілю. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2015. № 9. С. 157–165.
Проценко О.С. Підприємницькі уміння як складник життєвої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2013. Вип. 30. С. 298–301.
Попова О.В., Золотухіна С.Т. Формування підприємницької компетентності студентів у процесі професійної підготовки. Педагогіка та психологія, 2020. Вип. 63. С. 111–121. http://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.12
Баніт Ю. Формування підприємницької компетентності у процесі практико-орієнтованої підготовки студентів: особистісно-діяльнісний аспект. Молодь і ринок, 2019. № 8. С. 129–135. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.179476
Середіна І. Підприємницька компетентність майбутніх бакалаврів з економіки підприємства як науково-педагогічна проблема. Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, 2018. № 16. С. 94–100. https://doi.org/10.32835/2223-5752.2018.16.94-100
Земка О.В. Модель формування підприємницької компетентності у майбутніх учителів технологій. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики, 2017. Вип. 29. С. 110–114.
Гуменюк І. Формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2019. Вип. 26(1). С. 52–57. DOI: 10.32626/2309-9763.2019–26–1.52-57
Вартанова О.В. Аналіз компетенцій суб’єктів підприємницької діяльності. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки, 2014. Вип. 9(1). С. 82–86.
Труніна І.М. Формування моделей компетенцій персоналу суб’єктів підприємницької діяльності. Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія: Технічний прогрес та ефективність виробництва, 2014. № 65. С. 111–124.
Баніт Ю. Інноваційні технології формування підприємницької компетентності у фаховій підготовці студентів – майбутніх економістів. Гуманізація навчально-виховного процесу, 2019. № 4. С. 4–16.
Майковська В., Юрко І. Workshop як інструмент практико-орієнтованого навчання і методико-технологічний засіб формування підприємницької компетентності. Молодь і ринок, 2019. № 2. С. 116–122. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162832
Майковська В.І. Конструювання засобів реалізації моделі формування підприємницької компетентності фахівців. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Педагогічні науки, 2018. № 1. С. 99–106.
Стрельніков М. Розвиток підприємницької компетентності магістрантів з бізнес-адміністрування засобами проективної освіти. Педагогічні науки, 2016. Вип. 66–67. С. 104–110.
Економічна енциклопедія. У трьох томах. Т. 2. / Редкол.: С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін. Київ: Видавничий центр «Академія», 2001. 848 с.
Тоффлер Э. Новая технократическая волна на Западе. М.: Прогресс, 1986. 451 с.
Долан Э.Дж., Линдсей Д. Микроэкономика. С-Пб., 1994. 448 с.
Про підприємництво: Закон України. Документ 698-XII, редакція від 29.01.2020, підстава 143-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/698-12#Text
Господарський кодекс України від 16 січня 2003 року, № 436-IV. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text
Мадзігон В. Дидактичні основи формування знань професійної компетентності з основ підприємництва та вибір підприємницької ідеї і реєстрації підприємства. Молодь і ринок, 2011. № 1. С. 106–111.
Економічна енциклопедія. У трьох томах. Т. 1 / Редкол.: С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін. Київ: Видавничий центр «Академія», 2000. 863 с.
Романовський О.О. Вища освіта на зламі тисячоліть: Книга 1. Ефективна підприємницька освіта як фундамент економічного розвитку демократичного суспільства. Київ: Деміур, 2000. 256 с.
Семеног О. Концепт «підприємницька компетентність» у вимірах лінгвопраксеології. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2018. № 6. С. 262–272. DOI 10.24139/2312-5993/2018.06/262-272
Лендєл М.А., Волощук Н.Ю., Жулканич Н.М. Теоретичні засади підприємництва: аналітичний аспект. Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка, 2012. Вип. 35 № 1. С. 13–17.
Bacigalupo M., Kampylis P., Punie Y., Van den Brande G. EntreComp: The Entrepreneurship Competence Framework. Luxembourg: Publication Office of the European Union, 2016. EUR 27939 EN; doi: 10.2791/593884.
Савіцька О.П., Цоньо В.В. Особливості міграційних процесів населення в умовах глобалізації. Науковий вісник НЛТУ України, 2014. Вип. 24.01. С. 295–303.
Шеліган О.Н. Підприємницька компетентність у наукових рецепціях вчених. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 2019. № 31. С. 86–90.
Definition and Selection of Competencies. Theoretical and Conceptual Foundations (DESECO). Strategy Paper on Key Competencies. An Overarching Frame of Reference for an Assessment and Reseach Program OECD (Draft).
Білова Ю. Поняття та структура підприємницької компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013. Вип. 7(50). С. 15–17.
Брижань І.А., Міняйленко І.В., Ушакова Ю.С. Сучасні підходи до оцінювання моделі формування підприємницької компетентності персоналу за методом «360 градусів». Ефективна економіка, 2018. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6649. DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.9
Ковальчук Г.О., Баніт Ю.С. Використання цифрових навчальних наративів для формування адаптивної компетентності студентів – майбутніх економістів. Інформаційні технології і засоби навчання, 2018. № 2. С. 152–169.
Ляшенко М. Формування підприємницької компетентності у майбутніх учителів технологій. Наукові записки: зб. наук. пр. Кіровоград. держ. пед. ун-т імені В. Винниченка. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, Кіровоград, 2016. Вип. 9. Ч. 3. С. 51–54.
Морзе Н.В., Балик Н.Р. Шляхи формування підприємницької компетентності майбутніх інформатиків. Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 2015. № (1). С. 8–17.
Стрельніков М.В. Структура підприємницької компетентності магістрів спеціальності “Бізнес-адміністрування”. Наукові записки КДПУ (Серія: Педагогічні науки), 2015. Вип. 141. Ч. 2. С. 148–151.
Морозова В.С. Понятие и структура предпринимательской компетентности менеджера. Ярославский педагогический вестник. (Серія: Психолого-педагогические науки), 2012. № 2. Том II. С. 199–204.
Матукова Г.І. Теоретико-методологічні засади розвитку підприємницької компетентності у майбутніх фахівців економічного профілю: автореф. дис. … д-ра пед. наук: спец.13.00.04 теорія та методика професійної освіти. Київ: Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, 2016. 40 с.
Маковецька Н.В. Використання інноваційних технологій в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців галузі туризму. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2014. Вип. 36. С. 303–308.
Мартинюк І.А. Технології проектного навчання у підготовці агента з організації туризму. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія. 2014. Вип. 199(2). С. 196–204.
Дутка Г.Я. Напрями активізації науково-дослідної та тренінгової роботи студентів (на прикладі Львівського інституту економіки і туризму). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 2020. № 1. С. 5–13.
Дутка Г.Я. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти Львівської області у підготовці майбутніх фахівців туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. Науковий вісник НЛТУ України, 2018. Т. 28, № 4. С. 56–62.