ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В ОДЕСЬКІЙ МОРСЬКІЙ АКАДЕМІЇ» (ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті обґрунтовано екстрений перехід навчання в дистанційний формат в умовах карантину; звернено увагу на сплановані дії в онлайн-навчанні із застосуванням дистанційних освітніх технологій; зауважено на перевагах та недоліках, що виникають протягом дистанційного навчання.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Как завершилось дистанционное обучение в Одесской морской академии. The maritime telegraph / Морська правда, 2020. № 6(0623). С. 4–5.
Андреев А.А. К вопросу об определении понятия «дистанционное обучение». Дистанционное образование, 1997. № 4. С. 16–19. URL: http://www.e-joe.ru/sod/97/4_97/st096.html
Полат Е.С., Бухаркина М.Ю., Моисеева М.В. Теория и практика дистанционного обучения: учеб. пособие для студентов высших педагогических учебных заведений / Под ред. Е.С. Полат. М.: Академия, 2004. 416 с.
Павлуцкая Н.М., Дубицкая Л.В. Применение дистанционного обучения в современном Вузе (из опыта работы). International Research Journal, 2016. №3(45). Ч. 4. С. 31–34.
Кухаренко В.М., Бондаренко В.В. Екстрене дистанційне навчання в Україні: монографія / За ред. В.М. Кухаренка, В.В. Бондаренка. Харків: Міська друкарня, 2020. 409 с.
Филиппова И.Я., Кокцинская Е.М. Обзор современных методик дистанционного образования. Видеонаука: сетевой журнал, 2016. №3(3). Т.1. URL: https://videonauka.ru/stati/30-pedagogicheskie-nauki/metodika- prepodavaniya-tekhnicheskikh-distsiplin/50-obzor-sovremennykh-metodik-distantsionnogo-obrazovaniya
Орлова Н.Д. Применение дистанционных технологий при изучение высшей математики на заочном факультете ОНМА. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2004. Вип. 4. Том 2. С. 234–240.
Караваева К.В. Влияние возрастных особенностей обучающихся на их отношение к дистанционному образованию. Вестник Удмуртского университета. Серия Философия. Психология. Педагогика, 2015. № 3–2. С. 67–70.
Орлова Н.Д. Деякі прийоми викладання дисципліни «Математичні методи наукових досліджень». Математика у технічному університеті ХХI сторіччя: Збірник наукових праць. Краматорськ: Донбаська державна машинобудівна академія, 2017. С. 146–148.
Кузняк Н.Б., Гаген Е.Ю. Современное дистанционное обучение. Преимущества и недостатки. Молодой ученый, 2017. № 11(145). С. 466–469. URL: https://moluch.ru/archive/145/40765/ (дата обращения: 04.02.2021)..
Jarvis, R., Dempsey, K., Gutierrez, G., Lewis, D., Rouleau, K., & Stone, B. (2017). Peer coaching that works: The power of reflection and feedback in teacher triad teams. Denver, CO: McREL International. Retrieved from https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED588635.pdf (триады).