РІВНІ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ КЕРІВНИКА ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ: ВІД ТЕХНІКИ І ТЕХНОЛОГІЇ ДО МИСТЕЦТВА І ТВОРЧОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
На основі теоретичного термінологічного аналізу й узагальнення практики застосування категорійно-поняттєвого апарату загального і освітнього менеджменту уточнено і розмежовано зміст взаємопов’язаних понять «управлінська техніка», «управлінська технологія», «мистецтво управління»,
«управлінська творчість», які відображають різні рівні управлінської діяльності керівника освітньої організації і становлять собою сутнісні характеристики його управлінської культури.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Конверський А.Є. Логіка: підручник. 2-ге вид., виправл. Київ: Київський університет, 2017. 391 с.
Хоронжий А.Г. Основи соціального управління: курс лекцій: навч. посіб. Львів: Магнолія плюс, 2006. 220 с.
Шегда А.В. Менеджмент: підручник. Київ: Знання, 2004. 687 с.
Скирбекк Г., Гилье Н. Платон–Идеальное государство: образование и вся власть «экспертам». История философии.
Под ред. С.Б. Крымского. М.: ВЛАДОС, 2008. С. 86–114.
Тайлор Э.Б. Первобытная культура [пер. с англ.]. М.: Политиздат, 1989. 573 с.
Виханский О.С. Концептуальное изменение бизнес-образования. Проблемы теории и практики управления, 2014.
№10. С. 33–40.
Зязюн І.А. Технологізація освіти як історична неперервність Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 2001.
Вип. 1. С. 73–85.
Сисоєва С.О., Титаренко І.О. Сучасні підходи до визначення педагогічних технологій. Педагогічні технології у
неперервній професійній освіті: монографія / С.О. Сисоєва, А.М. Алексюк П. М. Воловик та ін..; за ред.. С.О. Сисоєвої.
Київ: ВІПОЛ, 2001. С. 13–53.
Палеха Ю.І. Ключі до успіху, або організаційна та управлінська культури: навч. посіб. Київ: Вид-во Європ. ун-ту, 2002. 337 с.
Афанасьев В.Г. Общество: системность, познание и управление. М.: Политиздат, 1981. 432 с.
Садковий В.П., Назаров О.О., Домбровська С.М., Харченко А.О. Культура управління: монографія. Харків: НУЦЗУ, 2018.
с.
Mitcham C., Schatzberg E. Defining Technology and the Technological Sciences. Philosophy of Technology and Engineering
Sciences: Handbook of the Philosophy of Science. In A. Meijers (Ed.). Amsterdam, 2009. Vol. 9. P. 33–34.
Тэтчер М. Искусство управления государством. Стратегии для меняющегося мира [пер. с англ.]. М.: Алыгана Паблишер,
504 с.
Горохов В.Г. Понятие «технология» в философии техники и особенность социально-гуманитарных технологий.
Эпистемология и философия науки, 2011. Т. 28. №2. С. 110–123.