РOЗВИТОК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Положення про дистанційне навчання: Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 (із змінами, внесеними згідно з наказом МОН від 08.09.2020 № 1115). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703- 13#Text.
Андреев В.И. Педагогика: Учебный курс для творческого саморазвития. Изд. 3-е. Казань: Центр инновационных
технологий, 2012. 608 с.
Биков В.Ю. Відкрита освіта і відкрите навчальне середовище. Теорія і практика управління соціальними системами, 2008. №2. С. 116–123.
Сырцова Е.Л. Реализация идей поликультурного образования при обучении английскому языку в начальной школе. Ярославский педагогический вестник, 2003. Т. 1(34). С. 2‒7.
Садохин А.П. Межкультурная компетентность: понятие, структура, пути формирования. Известия Академии
педагогических и социальных наук, 2007. Вып. XI. С. 86–98.
Pyshnohub, M. Technology of successful distance learning at the university. Conference: les tendances actuelles de la
mondialization de la science Mondale, 2020. Vol. 2. Pр. 19‒25. DOI: 10.36074/03.04.2020.v2.19
Шуневич Б.І. Теоретичні основи дистанційного навчання: навч. посіб. Львів: Нац. ун-т «Львів. Політехніка», 2006. 243 c.
Гуревич Р.С. Інтерактивні технології навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. Вінниця: Планер, 2013. 309 с.
Tajiev, M. Features of Distance Learning Technology. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 2020. Vol. 5. Pр. 84–92. DOI: 10.37200/ IJPR/V24I5/PR2020574ISBN: 1475-7192