EFFECTIVE TYPES OF ACTIVITIES FOR DEVELOPING CULTURAL AWARENESS IN LEARNERS IN ELT CLASSROOM
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Araújo E Sá M.H. and Sívia, M. (2007). Online plurilingual interaction in the development of language awareness. Language Awareness, 16(1): 7–18.
Byram, M., Kuhlmann, T., Muller-Jacquier, B., Budin, G. INCA The Theory. Retrieved 19.03.2021 from http://www.incaproject.org/en_downloads/24_INCA_THE_THEORY_eng_final.pdf.
Byram, M. (1997). Teaching and assessing intercultural communicative competence. Philadelphia, PA: Multilingual Matters.
Hammer, M.R., Bennett, M.J., & Wiseman, R. (2003). Measuring intercultural sensitivity: The intercultural
development inventory. International Journal of Intercultural Relations, 27, pp. 421–443.
Fantini, A.E. (2000). A central concern: developing intercultural competence. SIT Occasional Paper Series. Brattleboro, VT: The School of International Training, pp. 25–42.
Fantini, A.E. (2006). Exploring and assessing intercultural competence. Retrieved April 1, 2021, from
http://www.sit.edu/publications/docs/feil_research_report.pdf
Ruben, B.D. (1989). The study of cross-cultural competence: Traditions and contemporary issues. International Journal of Intercultural Relations, 13, pp. 229-240.
Common European Framework of Reference: Learning, teaching, assessment. Council of Europe. Retrieved April 1, 2021, from https://rm.coe.int/1680459f97.