TEACHING ENGLISH COMMUNICATION TO ADULT LEARNERS
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Knowles, M.S., Holton, I.I.I, Elwood, F., Swanson, R.A. (2015). The Adult Learner. The Definitive Classic in Adult Education and
Human Resource Development. UK: TJ International Ltd. 374 p.
Sorli, J. et al. (2005). Adult Learner: 1 st Module. Ljubljana: Slovenian Institute for Adult Education: 16–56.
Buga D. & Oegeyik M.C. (Eds.) (2018). Psycholinguistics and Cognition in Language Processing. United States, Hershey: IGI Global. 320 p.
Cozma, M. (2015). The Challenge of Teaching English to Adult Learners in Today's World. 7 th World Conference on Educational Sciences, Novotel Athens Convention Center: 1211.
Peters, A. (2015). Use of Games and Game-Like Activities in Teaching English to Different Age Groups. World Scientific News,
: 112–135.
Conner, M.L. (1997–2003). Andragogy + Pedagogy. Ageless Learner. Retrieved 23.11.2019, from
http://marciaconner.com/resources/andragogy-pedagogy/.
Krashen, S.D. (1982). Principles and Practice in Second Language Acquisition. Oxford; N.Y.: Pergamon. 201 p.
Dryden, G., Vos, J. (1999). The Learning Revolution. UK: Network Educational Press. 332 p.
Caskey, O.L. (1980). Suggestive-Accelerative Learning and Teaching. Instructional Design Library, 36: 33.
Horwitz, E., Tallon, M., Luo, H. (2010). Foreign Language Anxiety. Anxiety in Schools: The Causes, Consequences, and
Solutions for Academic Anxieties. N. Y.: Peter Lang. 207 p.
Vovk, O. (2016). Acquiring English Language Communicative and Cognitive Competence: Principles and Model. Pedagogy and
psychology: the current state of development of scientific research and prospects. Proceedings of the All-Ukrainian scientific-
practical conference (October 28-29, 2016, Zaporizhia). Zaporozhye: Classic private university: 41– 42 [in Ukr.].
Vernon, Sh. How to Teach English for Different Learning Styles. Retrieved 12.04.20, from
https://www.teachingenglishgames.com/Articles/Learning_Styles.htm.
Bogan, J. (1975). Some Educational Aspects of Hemispheric Specialization. UCLA Educator, 17: 24–32.
Akzoy, G. (2005) Epistemology and Psychotherapists: Clarifying the Link Among Epistemic Style, Experience, and Therapist Characteristics. A Thesis Presented to the Gradual School of the University of Florida in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Master of Science. University of Florida: 2–3.
Plahotniuc, A.I. (2015). The dorobok of cognitive linguistics among the new English translators will grow up to the hearers.
TRAVELLING: A Thesaurus of English Phrases (compiled according to Semantics of Lingual Networks): qualification work… OS "Master": 8.02030302. Cherkasy. 120 p. [in Ukr.]
Beare, K. Multiple Intelligence Activities. Retrieved 13.04.20, from https://www.thoughtco.com/multiple-intelligence-activities-
Wankat, Ph.C., Oreovicz, F.S. (2015). Psychological Type and Learning. West Lafayette, Indiana: Purdue University Press. 450
p.
Vovk, O. (2019). Foreign Language Acquisition: A Communicative and Cognitive Dimension. Proceedings of the International Scientific Practical Workshop EU Cross-Border Cooperation Activities in the Eastern Neighbouhood (22 November 2019, Cherkasy). Cherkasy: 8–10.