ПОЗАКЛАСНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОДНА З БАЗОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Горобченко Н. Організація позакласної роботи як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. Система університетської бібліотеки. URL: http://eprints.zu.edu.ua/25525
Дурманенко О.Л. Виховна робота в університеті як чинник становлення особистості майбутнього фахівця. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2012. № 8. С. 59–62.
Коркішко О.Г. , Палаткін Є.В. Позааудиторна робота з громадянського виховання молоді в умовах вищого навчального закладу. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2017. № 6. С. 106–116.
Семеног О.М. Підготовка майбутніх учителів-словесників до позакласної діяльності з патріотичного виховання : лінгвоаксіологічний контекст. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2017. № 6. С. 142–152.
Davalos D. The effects of extracurricular activity. Colorado State Univ Libraries. Hispanic Journal, 2012.
Tumanov A. Extra-Curricular Activities in Second Language Teaching in a University Setting. Canadian Modern Language Review.Canada, 2011.
Савченко О.Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми. Рідна школа, 2014. № 4–5. С. 12–16.
Салащенко Г.М. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції студентів та курсантів немовних закладів вищої освіти засобами проектних технологій. Правовий часопис Донбасу, 2019. № 3(68). С. 153–159.
Петрович О.Б. Сучасні організаційні фoрми позакласної роботи з літературно обдарованими учнями. Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2014. № 1.С. 32– 35.
Усатюк А.Л. Активізація навчальної діяльності на уроках іноземної мови Іноземні мови, 1998. № 3. С. 8–9.