ФОРМУВАННЯ СТИЛІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ НАУКОВОГО СТИЛЮ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бондаренко Г.П. Формування наукової мовнокомунікативної компетенції дослідника під час навчання у ВНЗ як чинник
підвищення конкурентоспроможності майбутніх фахівців (лінгвістичний аспект). Духовність особистості: методологія,
теорія і практика, 2017, Вип. 6(81). С. 31–40.
Нагрибельна І. Самостійна робота в системі підготовки майбутніх учителів до навчання української мови в початкових класах: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова). Херсон, 2016. 44 с.
Проценко О.В. До проблеми вивчення функціональних стилів у вищій школі. Вісник Житомирського державного
університету імені Івана Франка , 2013. Вип. 6. С. 269–274.
Семеног О. М. Культура наукової української мови: навчальний посібник. Вид. 2-ге, Київ: Академія, 2012. 216 с.
Селегій П. Український науковий текст: Проблеми комунікативної повноцінності та стильової досконалості: дис. … д-ра філолог. наук: 10.02.01 – українська мова. Київ, 2016. 427 с.
Дроздова І. Наукові основи формування українського професійного мовлення студентів нефілологічних факультетів
ВНЗ: монографія. Харків: ХНАМГ, 2010. 320 с.
Зелінська Н. Нова модель наукової комунікації і дискурс. Стиль і текст, 2004. Вип. 4. С. 19–27.
Ракшанова Г., Дядюра Г. Вивчення фахової термінології як елемент розвитку творчих здібностей у студентів технічного
профілю на заняттях з української мови. Актуальні проблеми філології: Матеріали міжнародної науково-практичної
конференції (м. Івано-Франківськ, 8–9 листопада 2013 року). Херсон: Гельветика, 2013. С. 15–18.
Тоцька Н. Методика роботи викладачів вищого технічного навчального закладу над українським професійним
мовленням студентів. Дивослово, 2003. №1. С. 62–65.