ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ У ВИКЛАДАННІ ЛІДЕРСЬКИХ ДИСЦИПЛІН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сисоєва, С.О. Інтерактивне навчання дорослих у системі післядипломної педагогічної освіти. Наукові праці
Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу Києво-Могилянська академія. Сер.:
Педагогіка. 2011. № 158 (146). С. 5–10.
Пєхота О.М., Кіктенко А.З., Любарська, О.М. Освітні технології. Київ: АСК, 2001. 256 с.
Резнік С.М. Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному
закладі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі, 2013. Вип 30(83). С. 282–286.
Кофейникова Ю.Л. Психологическая природа сотрудничества как формы контекстного образования. Педагогика и психология образования, 2016. № 2. С. 92-99.
Фирюлина Н.В. Формы и методы педагогического сотрудничества: сингапурская методика. Концепт, 2018. № 4. С. 65–73.
Иванова С.В., Пастухова Л.С. Возможности использования проектного метода в образовании и работе с молодежью на
современном этапе. Образование и наука, 2018. №20(6). C. 29–49.
Духавнева А.В. Игровые технологии. Педагогические технологии. Москва, 2004. С. 84–91.
Психогимнастика в тренинге. Под ред. Н.Ю. Хрящевой. СПб.: Речь, Институт Тренинга, 2000. 256 с.
Boyatzis R.E., Smith M., Beveridge, A. Coaching with Compassion: Inspiring Health, Well-Being and Development in
Organizations. Journal of Applied Behavioral Science. 2013. № 49(2). P. 153–178.
Файзрахманова А.Л., Файзрахманов И.М. Использование коучинга при обучении студентов истории изобразительного
искусства. Концепт, 2018. № 10. С. 51–60.