ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНІХ ІНОЗЕМНИХ ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Finding a new consensus on European civil society values and their evaluation. Study. Brussel: Visits and Publications, 2020. 135 р.
Galland O., Lemel Y. Tradition vs. Modernity: The Continuing Dichotomy of Values in European Society. Dans Revue française de sociologie, 2008. № 5 (Vol. 49). Р. 153–186.
Свищ Л.О. Особливості ціннісної складової професійної підготовки майбутніх фахівців з іноземної філології у Польщі. Science and education: problems, prospects and innovations. Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Kyoto, Japan. 2021. P. 468–475.
Свищ Л.О. Особливості ціннісної професійної підготовки майбутніх фахівців з іноземної філології у Великобританії. Scientific practice: modern and classical research methods: I International Scientific and Practical Conference (February 26, 2021, Boston, USA). Boston, 2021. Vol. 2. Р. 158–160.
Lovat T., Toomey R. Values Education and Quality Teaching, Amsterdam: Springer Netherlands, 2009. XVIII, 172 p.
Pérez-Jorge D., Medero F., Molina-Fernández E. A Study of Educational Programmes that Promote Attitude Change and Values Education in Spain. Asian Social Science, 2017. Vol. 13, № 7. P. 112–130.
Литвин А., Мацейко О. Методологічні засади поняття «педагогічні умови». Педагогіка і психологія професійної освіти, 2013.
№ 4. С. 43–63.
Кравченко О. Педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх вчителів у сучасних закладах вищої освіти: обґрунтування проблеми. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2020. Вип 31. Том 3. С. 270–275.
Пелех Ю.В. Ціннісно-смисловий концепт професійної підготовки майбутнього педагога: монографія. Рівне: Тетіс, 2009. 400 с.
Хом’юк В.В. Сутність поняття «педагогічна умова» в контексті висвітлення проблеми формування математичної компетентності. International scientific-practical congress of pedagogues and psychologists “The generation of scientific ideas”, the 27th of November, 2014, Geneva (Switzerland), 2014. P. 104–109.
Терьохіна О.Л. Організаційно-педагогічні умови формування інженерного мислення майбутніх інженерів-машинобудівників.
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2015. Вип. 40. С. 281–287.
Когут І.В. Формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Полтава, 2015. 250 с.
Нечепоренко М.А. Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця-Тернопіль, 2019. 290 с.
Гнєдкова О.О. Педагогічні умови формування контролю фахових знань майбутніх учителів іноземних мов у процесі дистанційного навчання: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Херсон, 2017. 294 с.
Coyle D. CLIL – a pedagogical approach. In N. Van Deusen-Scholl, ornberger N., Encyclopedia of Language and Education, 2 nd ed. 2008. P. 97–111.
Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи. Київ: Міністерство освіти і науки України, 2016. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 08.04.2021).
Братко М. Структура освітнього середовища вищого навчального закладу. Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія: Педагогічні науки, 2015. Вип. 135. С. 67–72.